{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Røde........Testikler. {{forumTopicSubject}}

Ja, det har Buzz altså:o)
Nej, det er kun ligesom ned imellem bollerne og lårene - han var ved vetten i dag, og han sagde det er fordi han har slikket der, ja okay, men hvordan får jeg det af, jeg har prøvet med klorhexidin, og han har været i bad, den ene gang lod jeg sæben sidde lige der i mellem, og skylede og gnubbede bagefter, men det virker bare nada.
Nu skal han jo først til udstilling i Juni, men hvis nu ikke det er gået af om en mdr, tror i så der sker noget ved at fjerne de røde hår, og så lad nogle vokse ud derfra......for det ser altså ikke så lækkert ud sys jeg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røde........Testikler.
  • #1   16. jan 2006 Er det meget slemt.... Slikker han sig meget der nede????

  • #2   16. jan 2006 Nej, jeg tror han gjorde det hvor han var før, for jeg har ikke lagt mærke til det.

  • #3   16. jan 2006 har du lagt mærke til om de bliver mere røde når han fryser eller det er koldt????

  • #4   16. jan 2006 Næ, det er det samme - det er kun pga. slikken siger dyrelægen.

  • #5   16. jan 2006 hvis jeg var dig ville jeg sørge for at området er tørt hele tiden.....

  • #6   16. jan 2006 Hvordan det?

  • #7   16. jan 2006 tog han en svampeprøve????

  • #8   16. jan 2006 Ja, det har han gjort.

  • #9   16. jan 2006 tørre med en blød klud.....
    Men jeg ville nu prøve at duppe med atamon blandet godt med vand og duppe tørt bagefter... Min bulldog bliver rød i fødderne pga. fugt og hende dupper jeg med atemon og tørre bagefter det virker ved hende og det skader ikke det er naturprodukt...


  • #10   16. jan 2006 Jeg tørrer jo hver dag, op til flere gange om dagen, hvergang han har sovet, og hver gang vi har gået tur, men der er tørt derinde - kluden er hverkan rød eller fugtigt, dyrelægen foreslog nemlig også det i telf. i sidste uge.
    Men atamon og vand har jeg ikke prøvet, men det skulle gerne være noget der fjerne det røde, og self. ikke genere ham:o)


  • #11   16. jan 2006 det er noget i spyttet der gør at det farver de hvide hård røde. Det havde min gamle hund også. Atamon er imod svamp, men det er jo ikke det der er jeres problem. Hvordan ville du fjerne hårene?? hvis han er holdt op med at slikke sig der forsvinder farven langsomt som der vosker nye hår frem. Jeg tror godt jeg ville kunne finde på at trimme hårene for at fremskynde prossessen og udglatte farven lidt hvis det var izak en inden en udstilling. Det er vel ikke snyd, men jeg mener ikke at man må farve hårene. Har ellers set sådan noget man kan putte på sin hund for at få den hvide mere hvid på udvalgte steder, feks snuden, men jeg kan ikke lige blive enig med mig selv om jeg synes det er snyd eller hvad.. Din hund er jo ikke oprindeligt rød dér så det er vel ikke snyd at bruge noget der kan farve tilbage til den oprindelige farve... hmmm. Det er snask var altså noget man puttede på lige inden udstillingen og ikke noget med nogle vilde kemikalier og heller ikke noget der var permanent. Men nu ved jeg jo ikke hvor slemt det er...

  • #12   16. jan 2006 altså hvor slemt det er med de røde testikler, mener jeg

  • #13   16. jan 2006 Det er meget rødt, men der er jo også lang tid til Juni hvor han skal afsted - men jeg vil heller ikke fjerne hårene, jeg vil netop gøre som du skriver, trimme lidt, så vokseprocessen bliver fremskyndet lidt, jeg har prøvet med det pudderstads der fremhæver farven, men det røde er for kraftigt.

  • #14   16. jan 2006 Hvad når han skal udstilles Jørgen trækker det ikke ned, det er self. ikke sikkert de lige kigger der:o)

    Jeg tror hans største problem er han lidt løse hud under hagen, der mister han nok lidt, men er det andet så bare godt, så pyt med det.

    Har du set de nye pics af ham Jørgen?


  • #15   16. jan 2006 det jeg så var ikke pudder.. hvis du vil kan jeg prøve at undersøge det.. men egentlig er det nok at vente til juni.. hvis hunden ikke slikker sig mere så vil den have skiftet sin pels der og den nye vil ikke blive farvet rødt

  • #16   16. jan 2006 Sille, jeg skal afsted snart hvor de har disse produkter, så jeg prøver at kigge selv, eller tak.
    Men ja, mon ikke det er væk til Juni, det havde været bedre hvai han havde haft lidt anden farve end lige hvid(nu rød*ss*) dernede:o)))


  • #17   16. jan 2006 Kopattesalve er meget godt til irriterede steder. Men smør lige inden I går tur, for mange hunde vil gerne slikke det af igen...

Kommentér på:
Røde........Testikler.

Annonce