Toffie er "skalperet" he he Toffie er "skalperet" he he
Jeg har længe overvejet hvordan jeg skulle tackle Toffies angst, når han bliver friseret, og nu har jeg gjort op med mig selv, at han ikke skal tvinges til børsten.
Det skal ikke være nogen hemlighed, at han var ULTRA cute med lang pels, men han brød sig overhovedet ikke om børsten, og har formodentligt aldrig lært den at kende på den gode måde (fik ham som voksen, da han var misrygtet fra tidlligere hjem) så nu tog jeg mig sammen..
Han er blevet klippet helt kort, og hold da op hvor er han glad. Han springer rundt, hopper og danser, så jeg er ikke et sekund i tvivl.. Jeg har valgt rigtigt..
I kan se ham her:
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=45305
Det første og de sidste tre billeder er fra i dag. Nr. 2-5 er fra den dag jeg fik ham.
Han har gennemgået en utrolig forandring på det halve år vi har haft ham, og jeg fortryder ikke ét sekund, at vi valgte at tage ham til os.
Han er simpelthen en ener - og så går han bare så godt i spænd med Emma.
Jeg vil bare sige, at man kan få den mest vidunderlige hund, der var utryg i begyndelsen - også selvom det er en voksen hund..
Iihh jeg elsker
Toffie og Emma..
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
Godt at du hjalp ham af med alt det der pels.
Indeni har han jo altid ville være en hårløs chinese- han har bare ikke kunne finde ud af hvordan han skulle få det sagt til dig.......... LOL
Nej, helt alvorligt : Han er skøn !!!
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Vi har et hold venner som også får deres klippet.
Men det er da dejligt at han er faldet godt til hos jer
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
Ka godt li når de er klippet.
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.840
Karina - jeg har luret på flere Lhasa'er, for at få lidt inspiration til, hvordan jeg kunne holde pelsen, men efter jeg så flere og flere med kort pels, så blev jeg enig med mig selv om, at han skulle være korthåret ,-))
Jeg købte så samtidig et dækken - noget, som han ikke har noget som helst problem med at have på..
Jeg kan prøve at tage billeder af det i morgen, når vi er ude
Gitte - tak skal du have
(Og mig der ikke er til små hunde TSK TSK TSK) HA HA HA
nov 2006
OG sødere
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
nov 2006
Jeg har simpelthen NYDT synet af ham hele dagen. Tusind tak for et KANON stykke arbejde.
Toffie har fjollet rundt hele dagen. Han ser virkelig ud til at nyde "friheden"
Tak for rosen
Toffie er "skalperet" he he