{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

priser på hunde? {{forumTopicSubject}}

hej : D

går stille og roligt og er ved at finde ud af hvilken hunde der skal være min hund, så vil vide alt om dem fra pris til personlighed..

men er der nogen der ved hvad prisen med stmtavle ca er på de her hunde??

Bull terrier:
staffordshire bull terrier:

jeg kan slet ikke vælge : D det er egentlig rigtig træls for der er bare noget specielt over alle de racer der kører oppe i mit hovede.. dem jeg har tænkt på er.

engelsk bulldog,
amerikansk bulldog,
bullterrier
staffordshire bul terrier
mops
mastiff
amerikansk staffordshire terrier

så i kan godt se at de spænder vidt : D

men mastiffen er lidt udelukket for jeg ved ikke helt om jeg synes vi kommer til at bo stort nok til den : /


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  priser på hunde?
  • #1   25. jan 2009 Jeg har desværre ikke svar på pris, men Amerikansk staffordshire terrier og mops på samme liste?
    Hvad er det for nogle kriterier du vælger race ud fra?


  • #2   25. jan 2009 staffen og bulleren ligger på 10.000.-12.000 kr

    sæt dig ned, læs grundigt om alle racerne og find så ud af hvilken en der passer 100 % til jer og jeres behov


  • #3   25. jan 2009 tror generalt de racer du har valgt ligger i en prisklasse der lyder på alt fra 5000 til 15000 alle med tavle hvilket er det smarteste

  • #4   25. jan 2009 øhh jeg spørger lige ligesom søster mcfluff. De hunde du har skrevet på listen ligger meget langt fra hinanden både i psyke, motionsbehov, pasning opdranelse ja stort set alt. så jeg spørger måske dumt. men vil du ligge dit liv om efter en hund? efter hvilken en du vælger?
    Men hvis du spørger mig ville jeg tage nr 2, 4 og 7 af listen da man aldrig må tvivle på denne race, den skal man bare brænde for og have rigtig god kendskab til for at hånterer den rigtigt. Og så undgår du også at komme med i den statestik med unge der anskaffer sig en "kamp hund" uden at have begreb om hvilken hund de har med at gører. Amrikansk bulldog kan du så vidt jeg ved ikke få bog på da jeg mener den ikke er fci godkendt.
    ang priser vil jeg mene de ligger fra 12000kr- 20000kr ca


  • #5   25. jan 2009 Kamilla< undskyld jeg spørger men du er 20 år har du ikke allerede haft en amstaff du måtte af med?

  • #6   25. jan 2009 jeg ville bestemt ikke af med max.. jeg var grådfærdig da vi aflevrede ham tilbage. men gamle ejer villa have ham igen.. det var ekstremt frygteligt for mig, kæresten og max. jeg var ved 2 forskellige advokater 2 politistationer, og dyrenes beskyttelse for at kæmpe for ham. jeg ville slet ikke af med min hund og havde det stået til mig var han her stadig.. men gamle ejer var psykisk syg og jeg havde fået ham af min søster som havde fået af ham, (hun sagde hun havde papierne på ham) troede aldrig at det kunne ende som det gjorde.







  • #8   26. jan 2009 Jeg synes måske at det der springer mig mest i øjnene er at de er så forskellige rent motionsmæssigt. Men også i ting som "pleaser" lyst, størrelse, og temperament.

    Hvis jeg var dig ville jeg lukke øjnene for racer og så prøve at fokusere på hvilke aktiviteter du gerne vil lave med din hund, hvordan du ønsker dens temperament skal være, om det er vigtigt at den kan med andre hunde, er træningsvillig, og hvor meget motion du vil tilbyde den..
    Og især om du vil leve med de kommentarer meninger, problemer, og restriktioner der er i forhold til mange af de racer du skriver...

    Det vil da snævre dit felt lidt ind. Så må man bare sige at de andre også er fantastiske...

    Men kender kun alt for godt dit dilemma smiley - er selv i syv sind over det samme ...


  • #9   26. jan 2009 misja og kiwi. det er jo netop det der er mit problem, for der er noget ved alle hundene der tiltaler mig, og når jeg så tænker over de ting jeg vil med hunden så spænder det også vidt, : D for jeg kan se for dele i alle hundene, fra motion til psyke.

  • #10   26. jan 2009 Jah det er jo det smiley

    - Det er bare den måde jeg selv har forsøgt at sortere.. at lede efter det optimale.. Men ja, det er svært.. især når man kun må vælge en,... i hvert fald lige nu smiley


Kommentér på:
priser på hunde?

Annonce