{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

nogle der kan hjælpe {{forumTopicSubject}}

jeg har sådan gået og tænkt på at jeg ville få bella stereliseret men kan hun godt gå hen og blive mere syg i hovedet af det
hun er efter hunnerne nu men jeg kan godt holde hende nede men ved ikke hvor lang tid jeg kan blive ved med det er sgu mega bange for at det skal gå galt og det tror jeg at det gør hun har bidt i 2 men ikke noget vildt er sgu bange for at det skal gå rigtig galt hvad skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle der kan hjælpe
  • #1   16. jan 2006 Hmmm, hun lyder lidt ustabil din tøs der - umiddelbart så lyder neutralisering ikke som en udvej, hvad så hvis neutraliseringen ikke virker - hvad så?
    Håber virkelig du finder ud af noget, for det lyder somom i har et noget anspændt forhold.

• #2   16. jan 2006 nej hun er ikke syg i hovedet slet ikke er bare bange for at det bliver være det er som om hun vil bestemme det hele når hun leger med andre men hvis hun kan mærke at der er en tæve der er under hendes aldre eller som også vil bestemme så er hun klar til at lægge den ned men på det sidste har hun taget fat i de 2 jeg er selv hel choket over det og er lidt på vild spor*s*

• #3   16. jan 2006 hvordan taget fat i de andre??? Mine 3 får lov til selv at løse deres konflikter til en vis grænse, det er meget naturligt.... Skal lige siges vi støtter bulldog i at beholde sin rangposition;O)))

• #4   16. jan 2006 Kan ikke helt forstå hvorfor du så beskriver hende som du gør i din profil:

Bella er rolig og meget nem hund, og er altid glad. Hun er IKKE en hund som er til slåskampe, men kender sine grænser!!..

Går du til træning med hende? Ellers kunne det måske være en ide at begynde på det for at få noget mere hold på hende..

• #5   16. jan 2006 vi har det rigtig godt sammen der er slet ikke noget der og hun er venlig over for mennesker og børn der er jeg slet ikke usikker på hende har hørt at det er meget normalt at tæver skal bestemmer over de andre tæver når det er yngre end dem selv tro mig har set det der er meget være men ville bare vide om det kunne betale sig at neutraliseringer hende da det ikke er så slemt men har også fået afvide at hvis jeg ikke gør det snart er det for sent

• #6   16. jan 2006 min bulldog har ikke ændret sig, det er de færreste der gør det!!!!!!! det er ikke en problemløsning!!!!!!

• #7   16. jan 2006 hun tager fat i dem og rusker i dem men lige så snart hun kan se mig giver hun slip og løber væk jeg har det også sådan at hun selv skal klare det men på det sidste kan hun bare ikke finde ud af det hun rejser bøster og slikker sig og munden har bare taget fat i hende når jeg kan se hun begynder så der kommer aldrig til at ske noget den første gang hund gjorde det var jeg ikke hurtig nok og den anden gange leget hund med en anden tæve hun går sammen med og den tog fat i en anden hun og det så bella så hun tog den bagefter ved ikke om det var for at hjælpe den hun kende det er meget lang tid siden jeg skrev den profil om hende og har ikke rettet den endnu og føler heller ikke at jeg skal pt da hun ikke er en hund der meget mærkelig hvis i forstår

• #8   16. jan 2006 okay så det kan ikke betale sig *Ss*

Kommentér på:
nogle der kan hjælpe

Annonce