Hundegård {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har en labrador hvalp på 9 mdr. Vi er ved at prøve at vende hende til at være i sin hundegård.. Hun har ca. 15-18 kvm. samt et hundehus.. vi har brugt hundegården ind imellem i kortere tid, når vi fx. Har været omme i byen og handle.. For når vi er hjemme gør hun konstant når vi sætter hende derned.. Men plejer ikke at gø når vi kører hjemmefra.. Men i dag skulle hun så for første gang være derude i mens vi var på arbejde.. Og en halvt time efter at vi kørte begyndte hun med at gø og fortsatte til kl.14 lige før at jeg kom hjem.. (har en nabo der kan lytte efter hende) Men i dag er det jo også første dag og man kan jo ikke forlange underværker af hende.. Nu ved hun jo også at vi kommer hjem igen:-) Men hvordan har i gjort det skal vi bare give hende tid?? Håber bare ikke at naboerne bliver for trætte af hende, men de fleste er jo heldigvis også på arbejde.. Men vil gerne have gode råd, jeg smider hendes foder ud inden vi går, så hun kan beskæftige sig med det! Andre ideer?
MVh. Heidi
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 321 Hunde: 9 Emner: 2 Svar: 2.772
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 113
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 321 Hunde: 9 Emner: 2 Svar: 2.772
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 211
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 100
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 113
Vi har trænet med små kørerture væk fra hende og der er ingen problemer siger naboen.. Så håber hun bare lige skal vende sig til det.. Ellers må vi jo finde en anden løsning..
Hundegård