{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

jagt pekingeser {{forumTopicSubject}}

ja - min pingeling er ret atupiask - han jager alt der bevæger sig - og han elsker det - han elsker at være på tur og han strejfer hvis han får muligheden - vi har en tønde land som er hegnet ind med dyrehegn - det har han fundet ud af at klatre over og ja mine øjne trillede næsten ud af hovedet da jeg så hvordan det lykkedes ham at komme over -- nu har jeg lige været ude over markerne med lygte får at hente ham hjem igen - og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre - han har hele grunden + at vi dagligt går 1 til 2 timer i natur - han vil helst ligge ude selvom det regner for at holde øje og vogte - lige nu sidder han og piver ved døren fordi han ikke må komme ud.

vi har før luftet ham i line - men syntes det er ærgeligt når nu han gerne vil være ude. jeg er begyndet at træne spor med ham og det falder ham let -

tror i han vil kunne bruges til dette eller vil det være synd at opfordre ham til at dyrke sine lyster i kontroleret forhold.

jeg ved ikke hvordan jeg ellers kan hegne ind vi har meget vildt her hvor vi bor og jeg vil ikke sætte hegn der risikere at skade vildtet - kender i alternative løsninger.

vi vil gerne have ham kastreret af flere årsager - tror i dette vil give ham lidt ro.

er rigtig frustreret over dette da jeg selv mener jeg gør hvad jeg kan for at passe på mine hunde. min frygt er også at han tager de andre med - men de kan heldigvis ikke krevle over hegnet - vi bor desværre tæt på en landevej hvor farten kan være høj - og min største frygt er selvfølgelig at han en dag vælger at gå til vejen i stedet for skoven. jeg kan godt kalde ham ind når jeg får færten af ham - ofte gør han en del når han finder noget meget spændende - vi vil selvfølgelig benytte linen igen indtil en løsning er på plads med et nyt hegn - hvad fanden gør vi lige her -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jagt pekingeser
Kommentér på:
jagt pekingeser

Annonce