Tis i pletter Tis i pletter
Vi har to chi´et som vi kæmper med at få renlige.. Men det er nu ikke det emnet handler om..
Nu har jeg flere gange fundet tid, indendørs..
..i pletter over en 1½ meters streg på størrelse med en 2kr
..I en pøl, men med en lang "streg" på ca 40 ca vel ud fra
.. Eller i forskellige mønstre
Svært at forklare.. Men tissen ligger altså ikke en i pøl, som den normalt gør..
Hvad er der i vejen?.. Det skal også lige siges at jeg ikke ved hvilken af dem der gør det..
Jeg har snakket med min veninde, som arbejder ved en dyrlæge, vi har snakket om at det måske er noget urinvejsinfektion? Men hun siger så at man skal skal få hunden til at tisse i et bæger for at få det undersøgt, -jeg får aldrig dem til at tisse mens jeg holder en kop under dem.. Hun siger også at ved katte kan man ligge et karteter op for at få noget urin, men for det skal de i narkose.. Er øm overfor at få dem i narkose, og det ville også være taveligt over for den som ikke fejler noget?
Jeg smutter forbi dyrlægen i morgen, men vil gerne lige "forberedes" hvis der er nogen der har et bud?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
er det altid den tisser i streger?
Min gamle hvalp tissede i en lang streg, hvis den havde været alene og forsøgt at holde sig længere end den kunne..
Oplevede en gang at der var skiftevis dryp og streg fra soveværelset ud i stuen, rundt om sofabordet, gennem køkkenet, ud i gangen od ud på badeværelset hvor det så sluttede med en lille pøl i bruseren.. (havde en lille lejlighed, ikke et hus).
Er det når du er hjemme, eller når de er alene?
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 44 Svar: 502
Ja, det lyder som du siger.. Lidt pøl, lidt dyp, så streg.. Sådan kan det godt se ud..
Vi kæmper jo med renligheds træning, så vi er ude tit og ofte, de burde kunne holde sig, og det gør de for det meste også..
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
jun 2007
I måde endelig skrive videre hvis der er nogen der ved noget
Jeg smutter til køjs, men kigger i morgen
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 140 Svar: 729
Det kan måske være det en af dem gør?
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
Det er selvfølgelig noget for stort til dine hunde, men måske en tallerken, der er en lille smule dyb, så det ikke bare siver af inden du får det i en beholder..
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
Vi har en lille chihuahua legekammerat, som simpelthen virker som om han ikke kan koncentrere sig om det pjat med at tisse... så han vandrer afsted samtidig.... det ender ofte med at han får tisset sig selv op af mave og forpoter.....
jun 2007
Haha, ja en suppeske er da en god idé hvis den store på et tidspunkt skal ha taget en urinprøve
*Kat. Gonzalez* .
Det ville også være skønt, hvis det var fordi de var flove over de ikke kunne holde sig, og derfor prøvede at komme ud.. Så er det jo bare mig der er en dårlig hundmor og ikke kommer ud med dem
ANNA G
Men de står nu stille og tisser når de er ude?
Julie & Westierne .
Det med løbetiden kunne måske være en mulighed, kimie har ikke haft en endnu.. Men det ville også bare være forfærdeligt, hvis det nu var at hun fejlede noget..
Tis i pletter