1.463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tis i pletter Tis i pletter

Vi har to chi´et som vi kæmper med at få renlige.. Men det er nu ikke det emnet handler om..

Nu har jeg flere gange fundet tid, indendørs..

..i pletter over en 1½ meters streg på størrelse med en 2kr
..I en pøl, men med en lang "streg" på ca 40 ca vel ud fra
.. Eller i forskellige mønstre

Svært at forklare.. Men tissen ligger altså ikke en i pøl, som den normalt gør..
Hvad er der i vejen?.. Det skal også lige siges at jeg ikke ved hvilken af dem der gør det..

Jeg har snakket med min veninde, som arbejder ved en dyrlæge, vi har snakket om at det måske er noget urinvejsinfektion? Men hun siger så at man skal skal få hunden til at tisse i et bæger for at få det undersøgt, -jeg får aldrig dem til at tisse mens jeg holder en kop under dem.. Hun siger også at ved katte kan man ligge et karteter op for at få noget urin, men for det skal de i narkose.. Er øm overfor at få dem i narkose, og det ville også være taveligt over for den som ikke fejler noget?

Jeg smutter forbi dyrlægen i morgen, men vil gerne lige "forberedes" hvis der er nogen der har et bud?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tis i pletter
  • #1   30. jan 2009 Ehm,
    er det altid den tisser i streger?

Min gamle hvalp tissede i en lang streg, hvis den havde været alene og forsøgt at holde sig længere end den kunne..
    Oplevede en gang at der var skiftevis dryp og streg fra soveværelset ud i stuen, rundt om sofabordet, gennem køkkenet, ud i gangen od ud på badeværelset hvor det så sluttede med en lille pøl i bruseren.. (havde en lille lejlighed, ikke et hus).

Er det når du er hjemme, eller når de er alene?

• #2   30. jan 2009 Det er begge dele..

Ja, det lyder som du siger.. Lidt pøl, lidt dyp, så streg.. Sådan kan det godt se ud..
    Vi kæmper jo med renligheds træning, så vi er ude tit og ofte, de burde kunne holde sig, og det gør de for det meste også..

• #3   30. jan 2009 Ang. urinprøve er det ikke meget der skal bruges, så bare vær klar med en kop under morgenluftningen, så går det nok. Bare ind under med koppen når den lille går i gang smiley

• #5   30. jan 2009 Tak for jeres svar smiley

I måde endelig skrive videre hvis der er nogen der ved noget smiley

Jeg smutter til køjs, men kigger i morgen

• #6   30. jan 2009 Freyja tisser heller ikke i en pøl. Når hun tisser, går hun lidt imens (:
    Det kan måske være det en af dem gør?

• #7   30. jan 2009 Jeg stod med en suppeske under Luna, da jeg skulle have urinprøve sidst *S*

Det er selvfølgelig noget for stort til dine hunde, men måske en tallerken, der er en lille smule dyb, så det ikke bare siver af inden du får det i en beholder..

• #8   30. jan 2009 Som der er nogen der nævner, så er det ikke alle hunde der sidder stille mens de ordner det de nu skal... så det behøver ikke at være en infektion der gør det...

Vi har en lille chihuahua legekammerat, som simpelthen virker som om han ikke kan koncentrere sig om det pjat med at tisse... så han vandrer afsted samtidig.... det ender ofte med at han får tisset sig selv op af mave og forpoter.....

• #9   30. jan 2009 Jeanette og Luna *
    Haha, ja en suppeske er da en god idé hvis den store på et tidspunkt skal ha taget en urinprøve smiley Tror nu bare at de ville syntes det var sjovt, og ville prøve at komme op i den..

*Kat. Gonzalez* .
    Det ville også være skønt, hvis det var fordi de var flove over de ikke kunne holde sig, og derfor prøvede at komme ud.. Så er det jo bare mig der er en dårlig hundmor og ikke kommer ud med dem smiley

ANNA G
    Men de står nu stille og tisser når de er ude?

Julie & Westierne .
    Det med løbetiden kunne måske være en mulighed, kimie har ikke haft en endnu.. Men det ville også bare være forfærdeligt, hvis det nu var at hun fejlede noget..

Kommentér på:
Tis i pletter

Annonce