{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Jeg savner at have en papillon :( {{forumTopicSubject}}

Ja jeg måtte jo sige farvel til min dejlige Mozart i november og da huset bare var ALT for tomt og jeg skulle have noget andet at tænke på købte jeg min skønne ambull Izzy(-BISSE) som jeg bestemt ikke har fortrudt! Mozart var en "hitte-hund" som jeg fik af en nabo da de ikke kunne sammen. Jeg har altid været (troede jeg) til store hunde som ambull og rotter, men når jeg så sidder her inde og kigger på hunde og falder oger nogle papillon'er så savner jeg at have sådan en flot lille hund! Jeg har altid sagt jeg ikke ville have en lille tæppe tisser, men den race! Der er bare noget over dem! Det er helt klart en race jeg skal ejer en mere af!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg savner at have en papillon :(
  • #2   31. jan 2009 Sjovt som du skriver, for jeg har også altid UDELUKKENDE været til store hunde, og når jeg mener store, så er det altså gigant-racerne jeg snakker om, som fx. GD, ullere osv...

    Vi havde en GD, som jo desværre måtte aflives ALT for tidligt :o( Helt præcis hvorfor og hvordan vi faldt over vores nuværende Paps, ved jeg ikke. Men hold op hvor er jeg blevet positivt overrasket - især som månederne går. Jeg opdager nye sider af den lille hund, som jeg slet ikke vidste den havde :o)

    Er stadig mest til de store, men min egen lille Paps er bare min guldklump!!!


  • #3   31. jan 2009 Ja de kan bare noget! Det var som om min gamle Mozart kunne læse mine tanker og de blik han havde ser jeg hos nogle af de andre her inde. Så fortryllende!

  • #4   31. jan 2009 :o)

Kommentér på:
Jeg savner at have en papillon :(

Annonce