6.899 visninger
|
Oprettet:
Han drypper... Er han utæt? {{forumTopicSubject}}
Hey gutter.
Jeg ved ikke hvad man kalder det, men vores 7 årige Victor har et problem med at han laver små urin pletter når han sover.. Altså som om han er utæt..
Det er ikke bare en lille plet, men mange pletter på hans dyne hver morgen... Det lugter lidt, og derfor vasker jeg tit hans dyne og betræk. Men hvorfor gør han dette? og hvad kan man gøre ved det?
Han har ingen problemer med at holde sig eller noget normalt. Og jeg går med ham lige inden vi går i seng, hvor han virkelig får tømt blæren, så det er heller ikke problemet...
Mvh Jonas
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.940
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Har du overvejet, at det måske ikke er urin, han lækker ;o)
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 148
Ja, det er urin, for det lugter præcis som når han vander træer...
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.940
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Ubehandlet blærebetændelse kan udvikle sig til nyrebækkenbetændelse og hvis det heller ikke bliver behandlet, kan det blive ret så alvorligt.... Så ring til dyrlægen og få en snak.
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 148
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Hvis din hund har gået med nyrebækkenbetændelse så længe, kan der være fare for at hans nyrer har taget skade - nedbrudt nyrevæv gendannes ikke !!!
Du skal tage en urinprøve og køre til dyrlægen - har du nævnt det for den dyrlæge du plejer at bruge og han ikke har gjort noget, så tager du en anden dyrlæge. Det kan altså være ret så alvorligt, og vil sige som Tullstown - har I checket hans nyrer ???
De to små - forhudsbetændelse giver ikke urinlugtende søer, men små grønne klatter ;o))))
Han drypper... Er han utæt?