{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.899 visninger | Oprettet:

Han drypper... Er han utæt? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.

Jeg ved ikke hvad man kalder det, men vores 7 årige Victor har et problem med at han laver små urin pletter når han sover.. Altså som om han er utæt..

Det er ikke bare en lille plet, men mange pletter på hans dyne hver morgen... Det lugter lidt, og derfor vasker jeg tit hans dyne og betræk. Men hvorfor gør han dette? og hvad kan man gøre ved det?

Han har ingen problemer med at holde sig eller noget normalt. Og jeg går med ham lige inden vi går i seng, hvor han virkelig får tømt blæren, så det er heller ikke problemet...

Mvh Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han drypper... Er han utæt?
  • #1   3. feb 2009 Problemer med prostata? Synes i skal få ham tjekket ved dyrlægen..

• #2   3. feb 2009 Jeg synes jeg har oplevet det med begge vores hanhunde. Ikke hver nat, men af og til, har de efterladt lidt, når de har sovet.

Har du overvejet, at det måske ikke er urin, han lækker ;o)

• #3   3. feb 2009 Han har lige for en uge siden været ved dyrlæge og blive tjekket igennem, og der var ingenting...

Ja, det er urin, for det lugter præcis som når han vander træer...

• #4   3. feb 2009 Tina - jeg tænker netop også problemer med blærehalsen. Det hænger vist nok ofte sammen med prostata problemer har jeg læst.

• #5   3. feb 2009 Jonas P - selvom du var til dyrlægen i sidste uge, kan din hund jo godt have fået en blærebetændelse efterfølgende. Du skal få det checket, som de andre siger...

Ubehandlet blærebetændelse kan udvikle sig til nyrebækkenbetændelse og hvis det heller ikke bliver behandlet, kan det blive ret så alvorligt.... Så ring til dyrlægen og få en snak.

• #6   3. feb 2009 Jeg var til dyrlæge fordi det også var tilfældet dengang... Han har gjort det i et halvt års tid nu...

• #8   3. feb 2009 Jonas - du skrev: <i>Han har lige for en uge siden været ved dyrlæge og blive tjekket igennem, og der var ingenting... </i> Nu skriver du at det har stået på i et halvt år.
    Hvis din hund har gået med nyrebækkenbetændelse så længe, kan der være fare for at hans nyrer har taget skade - nedbrudt nyrevæv gendannes ikke !!!
    Du skal tage en urinprøve og køre til dyrlægen - har du nævnt det for den dyrlæge du plejer at bruge og han ikke har gjort noget, så tager du en anden dyrlæge. Det kan altså være ret så alvorligt, og vil sige som Tullstown - har I checket hans nyrer ???

De to små - forhudsbetændelse giver ikke urinlugtende søer, men små grønne klatter ;o))))

Kommentér på:
Han drypper... Er han utæt?

Annonce