Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bubbel hundepension på Fyn??
  • #1   3. feb 2009 Hvor er det den ligger henne??

• #2   3. feb 2009 I Bubbel smiley

• #3   3. feb 2009 Vi henter foder ude ved dem . og har været inde og kigge i pensionen for at være nysgerrig .
    har godt nok ikke haft mine hunde i pension der . men hvis det en dag skal prøves har jeg ikke mine tvivl om det skulle blive ude ved dem ..
    enormt flinke mennesker der har pensionen og det er et kanon sted de har .. med stor løbegaard til hundene hvor de kommer ud engang imellem . og hundene derude ser ud til at trives godt .. så godt som man nu kan når man er i pensionen et fremmed sted jo . smiley

• #4   3. feb 2009 Det ligger ved Ejby.
    Ja vi har også set det derude og det er et rigtigt fint sted. Det var lige så meget menneskerne derude jeg tænkte på. Hun virker flink, men det er jo kun kort jeg har snakket med hende.

• #5   3. feb 2009 Vi har fået passet Sika der, og var rigtig glade for stedet.Hundene har pænt store rum, og de kommer ud i løbegård om formiddagen og får en gåtur om eftermiddagen.Har ingen andre erfaringer med hundepensioner,så jeg kan ikke rigtig sammenligne,men vi vil ihvertfald bruge den igen,hvis vi får brug for det.

Kommentér på:
Bubbel hundepension på Fyn??

Annonce