Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min schæfer vil være hvid...?
  • #2   19. dec 2004 Pyyy hvor i føre jer frem derovre - ædver

NAAA, er slet ikke misundelig for vi har da også fået - fået - fået................ Øøøh fået en lille-bitte-bitte-smule sne her på øst sjælland (og det ligger der sq endnu weeee)....

• #3   19. dec 2004 ÆV-ÆV-ÆV MB,

JEG OG MISJA VIL HA SNE-SNE-SNE-SNE-MEGA-MEGET-SNEEEEEEE...!

(Sidder meget voksent og stamper i gulvet lige nu)

• #4   19. dec 2004 Må alle jeres kameraer gå i strejke....>_<...*GS*..

• #5   19. dec 2004 BVADER - SNE, hvem bryder sig om sne......................mig - mig - mig - mig...........VIL SQ ikke være rolig May-Britt og jeg FÅR altså jullegaver i år.....eller er det mons kun Misja nu???

UHA!........okay jeg er rolig nu MB, tilgængæld gik vi en dejlig morgentur i mosen med helt nyfalden sne og ingen andre end tøsen, mig og alle de frie vilde dyr og fugle.........Det var en dejlig morgen...*SS*...

Hav en super dejlig tur og jeg glæder mig helt vildt til at se din skønne dejlige Bundy-dreng på slap sne-line...*SS*..

• #6   19. dec 2004 Ja det var det også MB, jeg kommer aldrig til at fatte at der ikke er flere der bruger mosen morgen-middag og aften...

Tænk dig, et helt kæmpe område med mose, skov-krat og enge (kan uden probs trave raskt i 2-3 timer UDEN at gå samme sted 2 gange), et fint sti-system og 3 by-områder der støder op til med TONSVIS af villa hunde + hele det store bolig område jeg selv bor i med 1-2 hunde i ca. hveranden opgang og rækkehus... Og SÅ kan man dag ud og dag ind gå dernede uden at møde en eneste anden hund end ens egen....!!!...

Fatter det ikke - men klager heller ikke *GH*

• #7   19. dec 2004 Næææ - men personligt var det skisma en af de meget store grunde til at jeg valgte en aktiv Labrador første gang og en lige så aktiv samo-husky-labber her i anden omgang........For at ha en sikker grund til at komme ud og røre fusserne hver dag her i vores skjønne kæmpe område....

Men desværre har du nok ret, mange - alt for mange tusser en runde med deres hund, både de store og de små og det er alt de får af udendørs oplevelser hver dag.................. Bortset altså for alle dem hvis hund kuns kommer ud i haven og så står og gør når man går forbi......øv..

Hmmm, spekulere nogen gange på HVORFOR man vælger en levende hund når man ikke gider den på dens præmisser alligevel......?

• #8   19. dec 2004 Okay og hvor er det super han bare er frisker-frisker igen *SS*

Knuss til jer begge..

• #10   19. dec 2004 *gg*

Hæ Tanya, her er bare sne i Herlev og omegenen..*S*..

• #11   19. dec 2004 Hejsa. ja men det er da klart at han vil være hvid...
    Hvide hunde styrer nemlig *gg*
    Rigtig glædelig jul, han er rigtig dejlig ;o)

• #12   19. dec 2004 *GG* HEEEEEEEY mb OG bUNDY-MANDEN ER HJEEEEMME FRA DEN STORE SKOV...
    .........WEEEEE, VI VIL SE BILLEDER - VI VE SE BILLEDER - VI VE SE BILLEDER........*GH*.........

• #13   19. dec 2004 Hrmf MB, okay-okay-okayyyyy altså NÅ!!!

Og Karin er vel hjemme igen hos alle rovdyrerne med den kiosk mad....*gs*..

Kommentér på:
Hjælp, min schæfer vil være hvid...?

Annonce