{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Ang folk som lejer politi herinde... {{forumTopicSubject}}

Har lagt mærke til at der er mange som godt kan li at leje politi herinde, med hensyn til pitbull/red nose...Jeg syntes sku folk skal blande sig uden om hvad slags racer folk har, for der er jo ikke nogen som rynker på næsen hvis man kører 51 kmt i stedet for 50 kmt....Selvom det osse er ulovligt hmmmmm..... "De forbudte racer" som er her i landet er jo hentet i udlandet, og der kan som regl ikke gøres en fis, for de er jo som regl registreret som en "anden" race...Syntes det er lidt for langt ude at høre på HELE tiden...Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang folk som lejer politi herinde...
  • #1   20. jan 2006 Mikkel, jeg er fløjtende ligeglad med hvilke racer folk har...det jeg bare ikke kan lide det er, at det er hunden der må lade med livet herhjemme hvis det bliver opdaget. Men som jeg også har skrevet i en anden tråd, jeg kunne aldrig finde på at melde nogen for jeg ville aldrig tilgive mig selv, hvis det var min skyld hunden blev aflivet.

• #2   20. jan 2006 Kan kun tilslutte mig det Annette skriver.
    Synes dog det er enormt trist at folk ikke kan respektere at de nu engang er ulovlige - og jeg tror desværre at det en dag, ender med at bide os andre med muskelhunde i r....
    Ville dog heller aldrig kunne melde nogen for at have en ulovlig hund, da det jo ikke er hundens skyld, men menneskerne, som ingen respekt har for deres hundes liv.

• #3   20. jan 2006 Det med at der er "Ulovlige" racer i Dk, stopper nok aldrig...For som jeg sagde før, for de jo bare papirer hvor der står at det er en "Lovlig" race...Så kan politiet jo ikke gøre en s... Mikkel

• #4   20. jan 2006 Vil bare lige sige at jeg indtil vidre er enig i hvad der er blevet sagt entil vidre....
    Men jeg håber ikke at denne tråd går over gevin ligesom mange andre er ang. det samme emne... Husk nu det er i orden at have sin egen mening:-)

• #5   20. jan 2006 Kent: Det har du fuldstændig ret i - men gør det, det mere rigtigt ??

• #6   20. jan 2006 Og jeg kan ikke lide, at de som regel - siger ikke alle gør - men rigtig mange af de hunde ender desværre i de forkerte hænder. DET har jeg tilgengæld et problem med. Men jeg elsker alle hunde, og er ligeglad hvad deres "navn" er...fuldstændig.

• #7   20. jan 2006 Kent S:: Jaaaaaaaa he he he

• #8   21. jan 2006 Kent S: Godt sagt....TOP

• #9   21. jan 2006 Mikkel D jeg giver dig fulstændigt ret...
    Men jeg giver osse de andre ret i at det er dybt godnat at anskaffe en hund som er ulovlig her hjemme, for hvis den blev opdaget ville den nok blive aflivet eller måtte forlade landet.. Men altså som sagt så kan politiet jo ikke rigtig gøre noget,for de kan jo ikke engang se forskel på racerne...

• #10   21. jan 2006 Alias: Hvad mener du med det sidste du skriver???

• #11   21. jan 2006 Kent: Og det er rigtig trist - og ja, det kan vi risikere - og derfor synes jeg også man skulle arbejde for at forbudet blev overholdt, så det måske en dag (Ønsketænkning nok, men alligevel) kunne blive ophørt. For som Annette siger, mange af disse "ulovlige" hunde, ender jo i forkerte hænder....
    Men derfra og til dissideret at melde folk - det ville jeg aldrig - håber bare at gennem sådanne tråde, hvor man kan argumentere rigtig, at nogen får øjnene op, og måske vælger en anden race næste gang...

• #12   21. jan 2006 Kent: Du har desværre nok ret - men håbet er jo som sagt lysegrønt...

• #13   21. jan 2006 Nå, men det var også bare en lille ting som jeg syntes er træls herinde fortiden...Vil pi..e i seng nu, skal op og ryde sne i nat, så der er nogen som kan komme på arb imorgen...Ses...Mikkel

• #14   21. jan 2006 det eneste jeg gør ved dette pittbull emne er at jeg gerne vil hjælpe de stakkels hunde der må lide og dø fordi nogle folk ikke fatter at hvis de skal ha en pittbull så la vær med at reklamere med det... det eneste jeg syns der er et problem med dem er at de er ulovlige og derfor tit ender i det forkerte hænder... jeg syns det er enormt synd at pitt'en er blevet ulovlig fordi der er nogle fuckhoveder der ikke kan finde ud af at behandle deres pitt' og for den sags skyld og andre hunde... jeg syns der burde bli strammet op på reglerne menneskerne der har hunde... ikke alle er egnet til at ha hund som man tydeligt kan se flere steder og sådan er det så derfor en strammere regl på det måske en slags kørekort bevis noget på at du er sgu velegnet til at ha hund og den race i stedet for at forbyde diverse regler... syns det er noget svineri at behandle dyr som små kampmaskiner for sin og andres fornøjelses skyld... jeg har deltaget i flere tråde om pitt da jeg blir totalt pist over folk der siger pitt'en bare skal aflives med det sammen selvom den måske er en ganske rolig og dejlig hund og den tråd jeg selv stillede op var for at høre om hva fanden man gør hvis man ser en rednose det virker mistænkeligt og man ikke selv kan ta den og ikke vil melde det for så blir den aflivet men man vil heller ikke bare lukke øjnene for at den muligvis ender det forkerte sted og blir aflivet... du har åbenbart også rimelig travlt med hva vi andre går og laver så syns bare du skal droppe det her... ja der er mange der har alt for travlt men der er også mange der gør det her fordi vi syns det er synd for hundene og prøver at finde nogle muligheder for at få den et godt sted hen og muligvis et sted hen hvor den er lovlig... så slap lige af og læs trådene før du blæser det hele op igen.. undskyld mig men kunne aldrig finde på at melde personen så hunden blev aflivet... stod det til mig var den omtalte rednose og den anden hos mig nu... meen sådan er det desværre ikke ville gerne gi den et nyt hjem hvor jeg vidste den ikke blev "misbrugt" en ting til jeg bryder mig ikke om politiet så håber ved gud grød ikke du hentyder til min tråd *SS*

• #15   21. jan 2006 Alt hvad der har med Amerikansk Bulldog, Amstaff, Bull terrier at gøre har også med Pitt Bull at gøre. Et og samme sind et og samme temperament. (som hund så ejer) Desunden står Pitt Bull kun for 1,06 procent af alle hunde angreb på mennesker ud af 100 hunderacer.
    Cockerspaniel og Retrivere er blandt de 5 øvereste på listen!
    Det er stof til efter tanke!!

• #16   21. jan 2006 Som de andre også er ine på sys jeg ikke at pitt bull skal udrydes som det skønne USA så småt er i gang i. Racen er så skøn så skøn, men skal have en ejer som der har forstand på sig.

• #17   21. jan 2006 Pitt er en dejlig hund ingen diskusion ang det, men der er en grund til at de er forbudt.
    Plud det er der mange pitts der ender deres liv i forkerte hænder her i DK, og det medfølger en dag bliver min hund, din hund og mange andre racer forbudte.
    Jeg er stærkt modstander af import af disse racer. Vil man eje en pitt, så er sverige ikke særligt langt væk, men ødelæg det ikke for os andre.

• #18   21. jan 2006 Plud=plus

• #19   21. jan 2006 Rikke Sofie: på bide listen står også collien og andre "almindelige" familie hunde - og det er jo klart... Ikke mange går hen og kæler en fremmed ambull eller anden muskelhund men de fleste tror jo at hvis det er en retriver så kan man sagtens klappe den, og bruge alle de forkerte kropsudtryk... Så det er jo naturligt nok at statestikken ser sådan ud...

• #21   21. jan 2006 Vil bare indskyde, at alle hunde bider - uanet race / blanding mm.

Skader forvoldt af hunde 2004 13.322

• #22   21. jan 2006 Den statestik som Rikke kom med, har jeg også fået præsenteret, og i den ER der taget højde for at der er flere retrivere osv - det er altså forholdsmæssigt tal i statestikken - er efterhånden så træt at at få smidt i hoved at bull hundene er Så farlige, gu' de så - men det er alle andre hunde så også.
    Det er statestiskisk målt, at det er andre hunderacer som har større chancer for at bide mennesker, end lige netop pit bull, bullterrier, amstaff mv. Og dette er der en forklaring på - en kedelig en, men alligevel. I en "hundekamp" skal et menneske kunne gå ind i pitten, og tage den såret hund ud - ergo, det må ikke ligge til racen, at ville angribe mennesker - derfor er det ikke så sandsynligt at en pit bull vil gå efter et menneske, bare for sjov, somregl er der noget som trikker.

• #23   21. jan 2006 *looooooooooooooooooooool* Michael..

• #24   21. jan 2006 det er da nok klart at der er mange familie folk der ikke vil købe en pitt da den er ulovlig men jeg er sikker på hvis den var lovlig ville den også komme i de rette hænder meget oftere og så må der sgu bare gøres mere for at hundekampene blir udryddet og bare i det hele taget mishandlet... syns det er en forkert måde de har grebet det an med de muskelhunde... folk der bruger deres pitt til kamp skider jo nok højt og flot på loven så hvorfor fanden gøre den ulovlig... der skakl strammes op og ikke udelukkes flere dejlige hunderacer fordi der er nogle folk der er for dumme til at ha sådan en hund... fuck it gider ikke diskutere det mere... dem der tror en muskelhund er ihh og åhh så farlig og farligere end andre hunde tager klart fejl... sæt en lab til de samme slags mennesker og du skal se en lige så vild hund på en msukelbasse... hygge og held og lykke med jeres ondt i røven ting over der er muskelhunde i danmark

• #25   22. jan 2006 ja ja det er fint nok du ikke syns en pitt er stille og rolig og fin som familie hund men den er sgu lige så go som alle andre hunde... en huner hva man gør den til er det så svært at forstå eller hvad... men onkel har lige måtte aflevere sin collie fordi den sprang i fjæset på ders søn såå det er sgu ikke kun muskelhunde der gør amok... og siger ikke at bare fordi den var lovlig ville enhver gå ud og købe en pitt men der er mange familie mennesker der godt ville ha en pitt men ikke køber en fordi de måske kommer ud i at skulle af med den fordi folk opdager den er ulovlig og melder det... hvis jeg var et svin ku jeg sagtens bevise for dig at du kan drive hvilken som helst hund ud i agressivitet

Kommentér på:
Ang folk som lejer politi herinde...

Annonce