{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Hundeskoven ved Jyllinge? {{forumTopicSubject}}

I forlængelse af min tidligere tråd om frit-løbs-områderne i Hedeland, ville jeg gerne vide, om der er nogen af jer, der kender hundeskoven ved Jyllinge. Er den stor nok til en ordentlig lang gåtur?

Ellers er der også dette i jyllinge? Nogen der kender det?

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeskoven ved Jyllinge?
  • #1   12. feb 2009 ja jeg kender den... Det er en indhegning med en sti der går langs hegnet og grantræer i midten.
    Nej jeg syntes ikke den er så stor, det vil tage dig ca. 15/20 minutter at gå turen, og man kan ikke forlade stien fordi der er så tæt tilgroet af træer... Den er fin nok hvis det er fordi du vil møde andre hunde og lege med dem, men til en lang gå tur vil jeg ikke sige den er optimal...

Jeg kan til gengæld anbefale den her:
    (link fjernet)

• #2   12. feb 2009 Hej Anja

Den ser også fin ud, men den er ikke indhegnet?

Så tør jeg godt nok ikke tage i skoven med en husky og en beagle. Har før mødt råvildt på hundeområderne i Hareskoven, og så bliver det lige lovligt spændende smiley

Nu er vi blevet enige om at afprøve den i Tølløse, og hvis den er for lille kører vi tilbage til Hvalsø , som vi kender smiley

• #3   12. feb 2009 He he det havde jeg ikke tænkt på - har jo ikke samme problem med min egen smiley

Skriv endelig hvordan den er...
    Håber i får en rigtig dejlig tur!!

• #4   12. feb 2009 Det er også lidt unfair at nævne beaglen (gamle Punktum på 13 år) i den forbindelse. Hun løber ikke efter noget som helst. Men min venindes to lab´er har et veludviklet jagtinstinkt, så de to sammen med huskyen kunne sagtens forsvinde ud i det blå smiley

• #5   12. feb 2009 Den i Tølløse er røvsyg, hvis jeg må være ærlig..

Én sti i en runde, der tager MAX 20 min, at gå. Selv mine hunde syntes at det var kedeligt, så vi tog en tur i snoren i den alm. skov i ½ time bagefter...

• #6   12. feb 2009 Hmmm... så tror jeg altså bare, vi tager i Hvalsø... Der er kan man sagtens gå en times tid, og den er så dejlig, fordi bevoksningen er så tæt, at man stort set aldrig opdager, at man går bag et hegn smiley

Kommentér på:
Hundeskoven ved Jyllinge?

Annonce