{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig lys til din hund
  • #1   16. feb 2009 Kanon ide .. Har selv brugt det i 3 år ,0)

• #2   16. feb 2009 Bruger dem selv, en forlygte til den ene og en baglygte til den anden..:-)
    Jeg har dog bare sat dem fast i deres seler....

• #3   16. feb 2009 hihi da jeg fik sele til tulle der var det mørkt når vi var ude og gå og så så jeg dem i rema en dag og købte straks sådan et set så nu har jeg en rød på tulle og en hvid på molly syndes det dejligt man kan se hvor hvem er henne og gav 25kr for et sæt smiley

• #4   16. feb 2009 Den løsning har jeg også brugt, men syntes selv jeg er kommet på noget meeeget bedre.

I Harald Nyborg kan man få nogle cykelspænder med reflekser og 4-5 dioder på hver. De er med velcro og meget skarpe. To af disse sat sammen giver min hund lys hele vejen rundt om halsen.

Sådan to (hvis man har en mindre hund er en nok) fåes til den nette sum af 40,-

• #5   16. feb 2009 Og duer heller ikke, hvis hunden elsker at rende i vandpytter og søer *S*

Det har jeg brugt mange lygter af den slags på *GGG*

• #6   16. feb 2009 Jeanette: Netop derfor jeg gik over til mit hjemmelavede halsbånd ;o)

• #7   16. feb 2009 Susanne: Det kan jeg godt se... har ikke lige nogen smart løsning på det smiley

• #9   16. feb 2009 Ja ok... det kan jeg ikke... min går stort set aldrig med snor ;o)

• #10   16. feb 2009 A;h

Samme princip som Mogens, men bare dyrere.

• #12   16. feb 2009 **Jannipigen**

Jeg har også købt disse reflexbånd i Harald Nyborg, og har så bare bundet nogle knuder på elastikken og sat dem sammen, sat en lygte (som omtalt) i eleastiken.

Og jeg har også en lidt langhårde hund, og der er ingen problemmer med at man ikke kan se dinoderne, eller lygten,

Jeg bruger det når det er mørkt, aften/morgen, da Babett altid løber løs, så kan jeg netop følge hende, og ved hvor hund er.

Men det bliver også brugt når vi har aften/nattræning, både i skov, og i mørke bygninger eller steder.

Jeg synes at det giver en god sikkerhed både for hund og andre som færdes i det område, som man nu er.

• #13   16. feb 2009 Kender godt problemet med langhåret hund og lygter.

Det jeg indtil videre har synes virkede bedst var:

Refleksbånd med velcro man af og til kan købe meget billigt i Fakta/Aldi. Egentlig beregnet til cyklister/motionister til arme og ben.
    Man kan sætte flere sammen hvis et ikke er nok og der er lys i (batteridrevet). Så ligner min godt nok et juletræ med lys i - men vi bliver i hvert fald ikke kørt over*S*.

• #14   16. feb 2009 har købt den første og dur ikke hos mig...

når hundene løber og hygger så slukker de seg ... den ene faldt dekselet til batteriet af , den andren lyser når den vil og da er jo pointet vækk..

har købt så mange førskjellige løsninger og kan ikke finde nogen lys som virker længere end 3 dager , så nu bruger jeg refleks dekken og lommelykt...

• #15   16. feb 2009 Selføllig er der forskellige meninger om hvad der er godt og skidt.

Men nu har jeg haft denne i over et år, og der har ikke været nogen problemer med det,

Jeg bruger det til aften og nattræning, på runderinger mv. og her lber hunden igemmen krat og buske, og det har aldig faldet af eller gået i stykker. .

Så jeg er vældig glad for det, og det virker efter hensigten.

• #16   17. feb 2009 hulegård

kan jo være de 2 sætt jeg købte ikke var så gode ...

mine hunder på aftenturen løber de meget , ruller sig i sneen osv ..

købte også engang en hundelygt og de sagde den var så god , da jeg kom hjem virket den kun de første 100 m , og da opdaget jeg at af/på knappen var defekt , så jeg afleverte den igjen og fik en ny som var bedre , men virket kun 1 uge ca...

Kommentér på:
Billig lys til din hund

Annonce