{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Gøen og mærkelig mave {{forumTopicSubject}}

Ja det hænger ikke sammen smiley

Samson på 7 mdr er jo rigtig godt igang med sin lømmelalder og han er blevet rigtig slem til at gø ved hoveddøren, så snart han hører en lyd i opgangen. Han gjorde det ikke før lømmelalderen satte ind, men hvordan ville I træne det væk? Distrahere ham med godbidder mens en rumsterer i opgangen?

En anden ting, jeg har lagt mærke til, er, at da jeg kom hjem fra ferie havde han fået tynd mave - han kom så på skånekost og maven blev fin igen.
Nu er det bare sådan, at 1. og 2. gang han har afføring er den fin og til at samle op - men kommer der en 3. gang så er den tynd. Sådan har det været i 3 dage og jeg har suppleret med A38. Vil ringe til dyrlægen imorgen, men har I nogle bud på det?

Hvor længe varede lømmelalderen hos jer? Han er ret nem hans hormonræsen taget i betragtning, men en dame jeg mødte i hundeparken mente at den slags varede min. 7 mdr. Mener at have læst at det varede et par måneder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøen og mærkelig mave
  • #1   16. feb 2009 Det er nu meget normalt at det bliver tyndt, hvis de skider så mange gange på samme tur..

    Jeg kan ikke huske hvor længe Luna's lømmelalder varede.. det er jo maaange år siden nu:-)


  • #2   16. feb 2009 Ok, jeg tænkte bare straks på forstoppelse eller lign. så det er da godt at høre. Det varierer også meget hvor mange gange han kommer af med noget, som regel er det kun morgen og aften, men han kan godt snige en enkelt ud om eftermiddagen sommetider.

Kommentér på:
Gøen og mærkelig mave

Annonce