{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Finjustering - råd søges ;o) {{forumTopicSubject}}

Hehe ja jeg søger lidt finjustering smiley
Min tæve er nu efterhånden blevet et år, og hold da op en overskøn tæve. Helt udover det forventelige. Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange folk har fortalt, at jeg har en virkelig virkelig gennem rar og mild hund. Det er jo skønt, når folk er så fordømmende på racerne hun er blandet af. Men nok om det smiley he he. Det eneste vi mangler nu er at hun skal lære ikke at tage min trusser. Ja det er sådan hun faktisk spiser dem, der hvor de har siddet på, og kan ikke tro det kan være sundt på nogen måde, og det løber nu også op i penge, men det er til at overkomme. Er der nogen som har et godt råd til hvordan jeg kan få hende til at stoppe. Hun ved godt hun ikke må, men det er som om at lige netop denne ting kan hun slet ikke dy sig. Sådan fornemmer jeg det i hvert fald. Hun har altid gjort dette. Hjælp og råd søges, og modtages med kyshånd. Fortsat god aften til jer ;o)

mvh .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finjustering - råd søges ;o)
  • #1   19. feb 2009 Er det letteste ik bare at gemme trusserne af vejen

• #2   19. feb 2009 *Camilla og turbo-hunden*

he he, nu er det heller ikke sådan at jeg har trusser liggende alle mulige steder, men hun stjæler dem simpelthen i kurve osv.
    <i> nu ved jeg godt det er et ømt punkt, men når jeg skal hygge mig med kæresten så gider jeg ikke gå ud i vores gang ude ved toilettet og ligge dem, for så er stemningen bare væk, og da Quila kab åbne døre, så kan hun være alle steder hele tiden, og ja jeg opdager det aldrig, men hun tager dem på et eller andet tidspunkt når de skide trusser ryger af *gg*

Håber hønsene kan holde til de knap så stuerene eksempel !!

• #3   19. feb 2009 Opbevare dem udenfor hundens rækkevidde evt?

Mange hunde synes sokker og undertøj er det bedste i verden. Og den nemmeste måde at forebygge er altså ganske enkelt at fjerne fristelsen.

Er du selv i rummet, så kan der jo opdrages, men hvad så når du ikke er der? Du kan jo ikke opdrage uden at være tilstede

• #4   19. feb 2009 Men nu søger jeg råd til muligvis at få hende til at stoppe, hvis du nærlæser denne forespørgsel smiley

Så disse råd ville jo være guld værd.

• #5   19. feb 2009 Jamen det er vel simpelt -lære hunden kommandoen "NEJ" og benytte sig af den når/inden hunden napper dem.

Problemet er så bare stadig når du ikke selv er i rummet... Og som sagt er den ikke sådan lige at gøre noget ved

• #6   19. feb 2009 *SA*

Tusind mange tak skal du have.
    Kanon indskud at komme med der.

;o)

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #7   19. feb 2009 Som en af hønsene kan jeg kun sige bork bork, du må vist igang med at træne nej. En vasketøjskurv med låg vlle nok også være en god ide. De andre tidspunkter må du bare prøve at huske at ligge dem i bukse lommen eller skuffen ;0)

Kommentér på:
Finjustering - råd søges ;o)

Annonce