{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Hunde og sne {{forumTopicSubject}}

Der er en lille ting jeg undre mig meget over

Jeg arbejde ude på kalvebod brygge og der går tit masse af hundejere med deres hund, hvilket jeg godt forstår da det er et skønt sted at gå ture, der langs vandet

Desværre har jeg nu oplevet 2 gange i denne uge at der er hunde der er faldet i det iskolde vand da de er løbet rundt om et hjørne lige ved mit arbejde, så mine kollagaer og jeg måtte ud og hjælpe de fortvilede ejere med at få løftet deres hund op af det kolde vand og få dem varmet op og tørret dem godt.

Det jeg undre mig over mht. hunde og sne er om det har indfyldelse på deres syn, for grunden til at de falder i vandet et at de tror de kan hoppe over hjørne og skyde genvej da vihar en cafeplantform der ligge ude i vandet, men det er ikke til at se når man kommer gående at der er godt 1,5meter mellem kajen og cafeen når man kommer gående fra den side hvor disse 2 tilfælde er,

Og nu da jeg har arbejdet der i 2 år, og det er første gang i alt den tid sådan noget er sket, og så lige 2 gange på 1 uge. Så er der nogen der kan sige om det er sneen der snyder hundes syns så den bare løber ud over kajen eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde og sne
  • #1   21. feb 2009 Ja de rystede helt vildt begge to, og de gik jo i panik, da de ikke lige var klar over at det var en iskold dukkert de fik men er glad for at kunne hjælpe til med at få fisket dem op af vandet for der godt 1 meter de skulle løftes op før end de kom op på tør grund smiley

• #2   21. feb 2009 Jeg ved det egentlig ikke. Måske fordi de tror at det er fast grund?

Synd for de stakkels hunde. Sikke en forskrækkelse. Jeg holder mig helt væk fra vandet om vinteren, for Oscar hopper bare i. Jeg ved ikke om hn i sin iver ikke mærker kulden, eller hvad det er, men jeg vil jo ikke have han bliver syg, så vi holder os helt væk.

Kommentér på:
Hunde og sne

Annonce