Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Graver hele haven op
  • #1   23. feb 2009 vi har samme problem... lytter lige med

• #4   23. feb 2009 Mine graver efter mus og muldvarper og da de ind i mellem fanger nogen, så har jeg svært ved at stoppe dem med graveriet, for de får jo en belønning for at grave (en mus eller muldvarp)

• #6   23. feb 2009 Jeg kender en der strøg peber ud i hele haven ... Hendes hund holdt op med at grave det hele op..

Det med hømmerne virkede ellers for os.. Terkel syntes det var så ulækkert at han selv begyndte at dække hullerne...

Ellers aktiver hunden med noget træning, så den bliver for træt til at gide at grave det hele op..

• #7   23. feb 2009 Der er vist ikke andet for end at i, i en sikkert lang periode, må gå vuffen ud i haven, så i kan fortælle at det er forbudt. Og så tilbyde en mere passende aktivitet istedet.

Har også hørt om nogle der simpelthen lavede et decideret "gravehjørne" i haven. Altså et sted, hvor hunden måtte grave.

Selv går jeg et par gange om ugen ud til et stort engareal, hvor de gerne må grave. Her får de lov at bruge derea graveevner i en halv times tid, mens jeg nyder synet (o;
    Så får de også spist sig et par fede, nærende mus! Og man får tillige et par dejlig trætte hunde med sig hjem...

• #8   23. feb 2009 Da jeg så min hund begynde at grave i haven, smed jeg en jorklump efter den, og var så heldig at ramme den, og i det øjebliv jeg ramte den, råbte jeg FØJ.
    Siden har der ikke været huller i haven.

• #11   23. feb 2009 Daisie smiley
    Selv en hund der bliver aktiveret positiv kan finde på at grave huller, så det paaser ikke helt.

• #14   23. feb 2009 Nu er det ikke altid pga.hunden er understimuleret. En af mine graver for at gæmme ben når hun ikke lige kan spise mere.
    Kan hun ikke komme i haven med det leder hun efter mulige stederher indehvor hun kan gemme benet.
    Hun har forsøgt i vasetøjskurven, under sengen, (hun er den eneste af dem der kan komme under den) og andre opfindsomme steder.

Hun er den eneste hund jeg har haft der graver ben ned. Men huller har de sidste 3 alle lavet men vi har også mosegrise her.

Kommentér på:
Graver hele haven op

Annonce