Graver hele haven op Graver hele haven op
er der nogen der ligger inde med en meget god ide til hvordan man får sin hund til at lade være med at grave hele haven op med store huller... har prøvet at fylde hans egen lort i hullerene men det han lidt ligeglad med..
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 72
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.088
Det med hømmerne virkede ellers for os.. Terkel syntes det var så ulækkert at han selv begyndte at dække hullerne...
Ellers aktiver hunden med noget træning, så den bliver for træt til at gide at grave det hele op..
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 795
Har også hørt om nogle der simpelthen lavede et decideret "gravehjørne" i haven. Altså et sted, hvor hunden måtte grave.
Selv går jeg et par gange om ugen ud til et stort engareal, hvor de gerne må grave. Her får de lov at bruge derea graveevner i en halv times tid, mens jeg nyder synet (o;
Så får de også spist sig et par fede, nærende mus! Og man får tillige et par dejlig trætte hunde med sig hjem...
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Siden har der ikke været huller i haven.
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Selv en hund der bliver aktiveret positiv kan finde på at grave huller, så det paaser ikke helt.
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 106 Svar: 1.812
Kan hun ikke komme i haven med det leder hun efter mulige stederher indehvor hun kan gemme benet.
Hun har forsøgt i vasetøjskurven, under sengen, (hun er den eneste af dem der kan komme under den) og andre opfindsomme steder.
Hun er den eneste hund jeg har haft der graver ben ned. Men huller har de sidste 3 alle lavet men vi har også mosegrise her.
Graver hele haven op