634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Hælp.--tis-- Hælp.--tis--

manse er 1½år nu, og har et kæmpe problem.
vi har 3 hunde i hjemmet, 2 som er min mors og som har kurve i gangen og manse som sover hos mig.

dagligt vasker vi min mors hunde´s tæpper da manse flere gange om dagen tisser i deres kurv. han gør det ikke i hans egen, eller nogen som helst andre steder udover udenfor.

jeg sys virkelig jeg har prøvet alt, og det er virkelig møg træls da det jo lugter.
der skal så siges at manse har haft nogen traumatiske oplevelser som hvalp før jeg fik ham, om det kan påvirke hans tisseri ved jeg ikke.

please, HJÆLP

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hælp.--tis--
  • #1   26. feb 2009 hej alder og køn taget i betragtning så kunne det handle om noget dominans da det kun forekommer i deres kurv og ingen andre steder prøv at holde ham helt væk fra deres kurv hvis det er muligt og sørg for at få rengjort med rodalon som fjerner lugten prøv eventuelt at hælde det på en forstøverflaske og sprøjt kurven det kan købes i supermarkedet

Kommentér på:
Hælp.--tis--

Annonce