{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

Frivilligt arbejde med dyr {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg har prøvet at kigge efter dyreinternater mv. i nærheden af, hvor jeg bor. Jeg vil meget gerne arbejde frivilligt med dyr et par gange om ugen. Så jeg vil blot høre, om der er nogen af jer, der har erfaring med frivilligt arbejde eller som ved nogen steder, hvor man kan hjælpe til. Jeg bor i Viborg, så det skal ikke være for langt herfra. Jeg vil det rigtig gerne!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frivilligt arbejde med dyr
  • #2   1. mar 2009 Vil give Carina ret man skal være lidt hård i bøtten indimellen. Men man får utroligt meget igen. Har været tilknyttet dyreværnsinternat i 15 år og der er både gode og langt fra gode oplevelser. Dejlige mennesker og mennesker man har lyst til og dræbe. Jeg ved ikke lige hvad der er omkring Viborg men ellers kunne du jo prøve en kennel det lugter da lidt der hen ad. Håber du finder et sted.

• #3   1. mar 2009 Jeg har desværre ingen erfaring med frivilligt arbejde inden for dyreverden, men giver gerne råd inden for friviligt arbejde for mennesker smiley

• #4   1. mar 2009 jeg vil stærkt anbefale dig ikke støtte dyre aktiviste som kan finde på ayt slippe dyr ud i den vilde natur og masser af andre dumme tin nej kontakt et dyrehospital og tilbyd din hjelp der du kan evt prøve i bjeringbro

• #5   2. mar 2009 Tusind tak for alle indlæggende. I har helt klart ret i, at man skal være hård i filten! Jeg vil bare gerne arbejde med at gøre en indsats på området, som I andre også siger.
    Flemming H, bare rolig, jeg melder mig ikke ind i sådan en aktivistgruppe, som du nævner der, da det ikke er noget jeg vil støtte. Men det var en rigtig god idé med et dyrehospital eller lignende. Det vil jeg prøve.
    Tak for hjælpen allesammne!

Kommentér på:
Frivilligt arbejde med dyr

Annonce