{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Min veninde skal have barn.. {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg har en veninde der skal have barn, da de lige er flyttet i ny lejlighed, vil jeg hjælpe dem med at finde ud af hvordan de forbereder deres hund Nala, at der kommer en lille ny, så Nala oplever det bedst muligt..

Så vil meget gerne høre alle jeres erfaringer!
På forhånd tak :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Issue with shower water heating- not very hot in one bathroom 500 kr.
  • Rengøring af badeværelse 600 kr.
  • Deep Clean Empty Apartment 500 kr.
  • Cleaning moving out apartment 1.130 kr.
  • Tilstoppet køkkenvask 1.000 kr.
  • Algebehandling af træterrasse, let rengøring af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min veninde skal have barn..
  • #1   1. mar 2009 Jeg ved fra familie af at det er en god ide at lade hunden smuse til barnet når man kommer hjem fra hospitalet. På den måde ser hunden det ikke som en trussel som pludselig er i hjemmet, men som et medlem af flokken.
    Men ellers lade hunden få så meget samvær med barnet i de forskellige opgaver der nu følger med at have barn. Ble-skift, leg, amning osv.

• #2   1. mar 2009 har læst at man kan tage noget babyen har haft på og ta med hjem til hunden før man kommer hjem med baby , så får hunden lugte babyen før den kommer hjem i hus...

• #4   1. mar 2009 Tak, det er dejligt er der er nogen, der vil give sig tid til at skrive.. :O)

• #6   1. mar 2009 Og lad for guds skyld nu hunden få lov at møsse baby lidt. Hundi skal jo finde ud af hvad det er for en tingest, og lidt savl er der ingen der er døde af.
    og husk at dele tingene med hunde. Tag hende med ud på toilettet når baby skal skiftes og den slags. Hunden har fået ALT opmærksomhed før i tiden, så det ervigtigt at den ikke føler sig tilovers da det kan give dårlige oplevelser for den mht en baby.

• #7   1. mar 2009 Hov... Det havde andre jo allrede sagt. Damn.... Jeg skal vist i seng snart.

Kommentér på:
Min veninde skal have barn..

Annonce