Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyttens hundefoder...??
  • #1   26. jan 2006 jeg har kun hørt godt om det prøv at snakke men lisa h (cane corso bonzo) hun ved en del om det

• #2   26. jan 2006 Okey.. Tak for det !!

• #3   26. jan 2006 Jeg har brugt det, men Bobo var ikke så vild med det, og det er jo ikke så godt, når han får mad på græsplænene, så kommer kragerne bare og æder der i stedet for.

Det skulle være et udemærket foder.

• #4   26. jan 2006 Alle hunde har jo hver deres favoritter...
    Har fået en lille prøve og den gled helt fint ned!! Men nu er Monique også altædende, incl. rå hvidløg og sød chilli sauce... Sær hund jeg har men dejlig!

• #5   26. jan 2006 Hejsa
    Jeg har givet Balto Skyttens Special i lidt over et år. Egentlig ville jeg mene det er et okay foder, men efter at have skitet foder er Baltos pels blevet MEGET pænere, han have afføring 3-4 gange pr. dag mens han fik Skyttens og nu er det blevet reduceret til 1-2 gange pr. dag. Det viser jo at han ikke har optaget Skyttens foder ret godt. Skyttens er billigt og de er rigtig søde i firmaet, men hvis du vil give din hund det bedste foder du kan finde, synes jeg du skal prøve noget andet.
    Jeg selv fodre nu med Henne Pet Food ( www.Henne-pet-food.dk ) Gennem deres hjemmeside kan du også bestille og få det bragt til døren, ganske som med Skyttens. FANTAKSTIK FODER :o)
    Ellers vil jeg nok anbefale; Hills, Royal Canin eller Eukanuba.
    Håber du kan bruge mit råd smiley

• #6   26. jan 2006 Bruger i forvejen Royal Canin, men det har bestemt ikke gjort noget for hendes pels, hun er blevet rigtig grim bagpå de sidste 3 mdr, dyrlægen siger det bare er tør hud og at foderet er godt nok, men det stakkels kræ klør sig jo helt vildt til tider!
    Men vil da undersøge "Henne" ... TAK

• #7   26. jan 2006 Så synes jeg helt bestemt du skal prøve Henne. Henne er jo lavet på laks og gives til mange hunde med tør pels, hud og kløe. Der er en hvalpe udgave (Optimal) en alm. voksen foder med 6% frisk laks (Main), så er der en alm. voksen foder med 16% frisk laks, som jeg nok vil mene du skulle prøve pga. pelsen (Basic) og den sidste er til hunde med et højt energiniveau (Aktiv) På 1 måned mærkede jeg stor forandring med Baltos pels og nu efter ca. 4 måneder er det helt vildt hvad det foder har gjort for hans pels.
    Vil lige sige at jeg ikke er sælger for Henne, men jeg er bare meget begejstret for deres foder :o)

• #8   26. jan 2006 har brugt det gennem mange år og er glad for det kan kun anbefale det, har opfodret flere kuld hvalpe med det og det er noget af det foder de er blevet bedst af også forde en GD kan være svær at holde sul på men det er det også godt til

• #9   26. jan 2006 Har også brugt Skyttens og været glad for det, men er også skiftet til Hennes...
    Men Skyttens er såmænd et udmærket foder, har bare oplevet at mine hunde blev trætte af det...

• #10   27. jan 2006 Tak for Jeres svar alle sammen!
    Troe jeg får fat i prøver fra begge mærker og så lader jeg Monique vælge!!
    Go weekend til Jer alle...

• #11   27. jan 2006 UPS...
    Troe = Tror

Kommentér på:
Skyttens hundefoder...??

Annonce