{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Arrgh..! Det bliver værre & værre i DK {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg længe tænkt over alle de hunde der bliver STJÅLET for tiden og de seneste par mdr.... Det blir jo bare værre og værre..

De blir stjålet i folks hjem enten planlagt eller ved alm. tyveri. Hvor tyvene lige får lyst til at tage hunden med.
De blir stjålet fra folks biler og på gaden ved købmanden..

Er det en ny dille eller Hva H.E.L.V.E.D.E sker der for disse syge mennesker.. Stjæler de dem for sjov? - fordi det er en race de ikk har råd til? - fordi den er bestilt og skal sælges videre eller...? HVORFOR..?

Man tør jo næsten ikke forlade ens hund længere.. Jeg har ALDRIG stillet min ude foran købmanden. Men hun har da været i bilen feks. Men det er heller ikk sikkert længere.. Jeg frygter da at hun en dag ik er herhjemme når jeg låser døren op.. For hvis folk vil stjæle så skal de jo nok komme ind..

Er jeg den eneste der har denne frygt..............?

Man siger jo altid at "Det sker jo ikk i den her by eller for mig" Bla bla.. Men man er jo ikk engang sikker i Danmark længere..
Jeg ved godt at nogle af hundene bliver fundet igen. Men hvad har de så lige været udsat for og hvor har de været smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arrgh..! Det bliver værre & værre i DK
Kommentér på:
Arrgh..! Det bliver værre & værre i DK

Annonce