{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Så er Laika sendt til dylle {{forumTopicSubject}}

Send lige en masse positiv energi mod Lemvig, så de får min hund nemt og elegant igennem sin sterilisation..

Jeg afleverede Laika kl. 8.15 og hun skal hentes igen kl 15.00 - puuuuh det bliver den længste dag i mit liv, hun pev helt vildt da jeg gik. Jeg tror ikke engang jeg havde så ondt i maven da jeg skulle aflevere mine to børn i vuggestue for første gang (eller osse har jeg glemt det)

Jeg har jobbet i nat, og skulle faktisk se at få sovet lidt, men de sagde at hvis der skete noget uventet, hvad der var utænkeligt, så ville de ringe - og ja, jeg kan altså ikke sove alligevel...

God karma - kom frisk!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er Laika sendt til dylle
  • #1   6. mar 2009 et knus er sendt fra mig.
    husk at få smertestillinde med til din hund, synes mange dyrlæger er dårlige til at give det med, men der er jo ingen grund til hunden evt. skal have ondt.

• #2   6. mar 2009 Tak Rikke smiley

Hun sagde også at vi fik smertestillende med hjem, og en boystocking og lidt bleer? til at putte ind i den - og nej hun skal ikke lide hvis en pille kan tage det smiley

• #3   6. mar 2009 Super de bobystocking er bare gode, den ene af vores fik også sådan en, den anden desværre ikke da den blev steriliseret et andet sted.

• #4   6. mar 2009 kan sagtens følge din nervøsitet. Krydser alt hvad krydses kan. XXXXXX
    Hvis alt er som det skal være, burde hun ikke have ret ondt efterfølgende.

Kommentér på:
Så er Laika sendt til dylle

Annonce