{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

dø skide øremider!!!!! {{forumTopicSubject}}

ja sidste fredag tog jeg emma til dyrlægen da jeg havde mistanke om en omgang mer a øremider... det lugted harsk osv... valgte dog en anden end min normale dyrlæge da de slet ik havde nævnt øremider den 1 gang... men derimod allergi:S nå men vi kom derhen og ja emma lille pus havde en grim ørerinfektion langt nede i øregangen samt øremider.. hun får så 3 indsprøjtninger.. den 1 gjorde vist ondt så hun høøøl højt (lille skat) efter indsprøjtningerne satte vi hende ned på gulvet... hun begyndte lige pludselig at skide ud over alt hendes øjn var vidt opspærret og hun fik åndrætsbesvær! og så vælter hun lige pludselig.. dyrlægen kommer løbene ud i gangen og lytter på hendes hjerte osv.. hun blev selv meget nervøs... emma viser sig så at være allergisk overfor pencilin tror dr.dyr... vi lader hende få lidt tid og tar så hjem.. hun er nu på antibiotika... for mig at se er der ikk sket en dysse! derimod syns jeg det blevet værre.. men dr.dyr mener vi skal give det mer tid... idag kasted emma så op 4 gange! og op kom der en lille hoppebold som emma slugte for 4 måneder siden! men stadig mener dr.dyr ik der noed a være urolig for.. når hun er færdig med pillerne skal vi igang med noed andet medicin som varer 9 uger! puha stakkels lille emma... totalt dopet ... andre der har haft så meget vrøvl med de skide møgdyr??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dø skide øremider!!!!!
  • #1   6. mar 2009 Gud hvor frygteligt!

    Oscar har også lidt meget både af infektion og mider i ørene. Men det er efterhånden flere år siden sidst der var problemer.

    Når der har været noget med hans øre har jeg fået noget til at dryppe i hans øre. Han er aldrig blevet behandlet med pencilin.
    Hver gang har de der øredråber virket fint.

    Jeg er for et stykke tid tilbage begyndt at klippe hans øre, så der kommer mere luft ind. Han kommer ikke i søvand, hvis jeg kan undgå det, for det er også skidt.
    Desuden renser jeg hans øre regelmæssigt. Jeg køber også sådan noget ørerens, som fungere forebyggende, som han får i ørene ind imellem.

    Jeg synes det lyder som en frygtelig oplevelse. Jeg ville være så bekymret. Synes du skal ringe til en anden dyrlæge for at høre om der er flere meninger om sagen.


  • #2   6. mar 2009 hvorfor skulle hun dog have 3 insprøjtninger på en gang smiley det lyder da voldsomt og nærmest som en overdosis. Når hunde har øremider behandles det bare med Surolan dråber 2 gange dagligt

  • #3   6. mar 2009 min har osse haft en meget slem omgang hvor han var nødt til at få et skud i nakken,men han har osse tit betændelse i ørene så jeg har altid øredråber herhjemme.Før brugte jeg Fucidin men har fået en anden fordi han reagerer ikke på den mere så jeg har fået en anden.

  • #4   6. mar 2009 jeg havde en tæve på et tidspunkt, der havde øremider, den fik dryppet frontline i øret, et par dråber, og så var de væk.....

  • #5   6. mar 2009 emma har udover øremider en øreinfiktion som er dyb derfor fik hun vist 3 sprøjter pencilin og noed der modarbjder øremiderne indenfra da det er mege efektivt... og noed mod kløen! udoverdet antibiotika... den 1 gang fik hun de øredråber og de hjalp keine ! øhhm vi kan ik rense hendes ører det ik til a få ud på den måde.... ihh

  • #6   6. mar 2009 noget mod kløen som du skriver - er da helt sikkert prednisolon, som mange hunde ikke kan tåle, sikkert derfor at hun har reageret sådan.
    Og man kan sagtens rense ørerne som steen skriver med epi-otic 1 gang om måneden.


  • #7   9. mar 2009 fordi hendes ører er så ømme, udover øremiderne har hun jo en dyb øregangsinfektion og der sår i øret osv... så vi må helst ik pille ved det.. og vi har jo intet fået tilat dryppe hendes ører med netop af den grund....

Kommentér på:
dø skide øremider!!!!!

Annonce