{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

En lille julehilsen til alle ! {{forumTopicSubject}}

Heeej,

Vi vil bare ønske jer en glædelig jul og et super godt nytår . Håber i får det helt vildt godt både hunde og mennesker ..
Så er det også begyndt at sne her i Greve (20 km syd fra kbh) Men desværre ligger det sig ikk på jorden .
Hvor meget sne er der ellers kommet rundt omkring i Danmark ?

Mvh. Emil, Holly og Line .

P.S. Der er kommet 3 nye billeder af Holly Billede: 4,7, 10 ... Vil i ikke lige kigge på dem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille julehilsen til alle !
  • #1   22. dec 2004 Glædelig jul og et lykkebringende nytår til jer også..... Ikke et snefnug her i Fredericia, bare et rigtigt kedeligt sjaskevejr..... Og så skulle jeg hilse fra min tøser og sige, der er SNYD Hollly, med julegaver før tiden :o)))))

• #2   22. dec 2004 Nanna vil også gerne ønske en rigtig glædelig jul.Her i Beder 12 km syd for Århus er der regn regn og blæst.ØV.Mange julehilsner fra Nanna og Kate

• #3   22. dec 2004 Også en rigtig glædelig jul til jer alle fra Misja og mig ^_^

Det sneede som sagt godt og længe her i går og bag-gårs, jeg fik også taget et par dejlige stemnings billeder af Misja og lagt herind (nr.8,9 og 10)

Idag har det tø-sneet og regnet (bor i Herlev v. Kbh.), så det er mest vandpytter nu - øv

Men jule.humøret fejler ikke noget - jeg og tøsen har bare NYDT december måned i år og så er den ikke engang færdig endnu *SS*

Kærlige krammer og vuffer fra os..

Kommentér på:
En lille julehilsen til alle !

Annonce