{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelhunde træf idag!
  • #1   29. jan 2006 Er det en gåtur eller hvad går det ud på, som sådan?
    Er der mulighed for, at slippe hundene løs og lege?

• #2   29. jan 2006 nu er det min goe veninde som har startet det til at starte med, jeg tror bare at det er et lille træf for at få lov til at se hinandens hunde osv. THE DON : vi mødes ved vestamager metro fordi der er vildt go plads lige nede foran metroen! men regner da med at vi går en tur, men der kommer lidt for mange der ikk kan med samme køn, så vi holder dem i snor, men tror det blir rigtig fedt, der kommer en fra sverige og fra rundt omkring i danmark smiley

• #3   29. jan 2006 hæhæ Charlotte.

Folk gider som ikke høre om hunden min, men jeg SKAL altid høre om deres børn *lol*

• #4   29. jan 2006 Charlotte : Helt enig! derfor vi håber der kommer så mange som muligt! og læder mig helt vildt smiley
    også fordi mange af dem der kommer har bare nogle hunde som jeg har savlet over smiley

• #5   29. jan 2006 René : haha sådan er det nogle gange, man skal altid høre på hvor dejlige deres hunde er haha, og så når man siger : jamen min hund kan også det og det og det, så kigger de på en og siger : Okay , men min lille basse kan! og så køre den smiley men det er jo skide hyggeligt smiley

• #6   29. jan 2006 vi ka jo li' det smiley

• #7   29. jan 2006 zally er i løbetid og udelukket. tomaz har knald i bøtten og bliver hjemme.. jeg vil gerne med en anden gang. rigtig gerne..

• #8   29. jan 2006 helt sikkert..
    ville være fedt at se dine lækre hunde en dag!
    men som sagt bliver alle hunde jo holdt i snor, så der ikk kommer til at ske noget! for der er mange der ikk ville komme hvis de var løse, så vi er blevet enige om at de skal holdes i snor ..

• #9   29. jan 2006 Det kunne godt lyde, som om det er knap så gennemtænk!??

1) En masse hunde bundet i snore
    2) Mange af hundene kan ikke med samme køn
    3) Et offentligt sted, hvor der færdes masser almindelige mennesker, som ikke nødvendigtvis kan lide hunde og kunne få et ret dårligt indtryk af "muskelhunde" hvis det går galt, eller nogen kommer op og toppes..

Mig og Murp er lidt mere til at lege og bevæge os, så jeg tror vi tager i skoven i stedet, men husk at tage en masse billeder :-))

• #10   29. jan 2006 CASEY : Selvfølgelig tager vi en masse billeder...
    Men lige præcis der ved metroen kan man gå ned af trapperne og så gå ud på en lille platform hvor der er masser af plads, og der kommer fatisk ingen menesker lige ved den platform, jo selvfølgelig vil folk kunne se hundene, men lige præcis der vil de ikk være nød til at gå forbi, og angående snore, så syntes vi det er ærgeligt at der er en masse hunde der ikk kan komme med til forskellige træf fordi de ikk kan med andre hunde, så vi tænkte vi ville lave noget hvor alle OGSÅ dem der ikk kan med andre kan komme

• #11   29. jan 2006 ja det er rigtigt nok syntes bare det er synd..
    personlig tror jeg at det eneste der blir er lidt knurren og gøen, de for jo ikk lov til andet hvis bare vi har styr på vores hunde, og hvis de for lov til at komme op og slås er det jo kun fordi vi ikk har haft ordenligt fat i vores hunde, men du gør selvfølgelig bare hva du føler for smiley

• #12   29. jan 2006 men det er nok også kun fordi jeg havde glædet mig til at se prinsessen der smiley

• #13   29. jan 2006 for lille ? heh jeg syntes hun ser rigtig fin ud!
    men håber da du tager hende med!
    glæder mig også til at se den lille ..

• #14   29. jan 2006 ja de er jo fra samme kennel, stella har prøvet at skrive til Agata men hun svare hende ikk rigtig! Jeg skal nok tage en cam med heh, men jeg ved sq ikk helt hvor mange billeder der kan være på heh! men tror det blir rigtig fedt!

• #15   29. jan 2006 Hvor mange snakker vi om??

Ønske jer hvert fald held og lykke og håber i kan holde varmen smiley

Nu er Murphy vandt til at komme i en kæmpe hundepark, hvor der som regel er mellem 10-20 foskellige løse hunderacer, selvom der er hunde, som måske er en anelse dominerende, kan man se, hvordan de alle fletter ind i flokken og med deres hundesprog undgår konflikter, fordi de har meget plads til undvige en konfrontation på.

Murphy er en meget nysgerrig og imødekommende hanhund, som ligeledes er meget optimistisk med andre hanhunde...Så jeg tør simpelthen ikke at tage chancen for at han skal blive mulet, hvis andre ikke kan lide ham og enten føler sig truet fordi de er bundet.

Men er frisk på et træf med en gåtur og frikvarter en anden god gang smiley

• #16   29. jan 2006 CASEY : Helt sikkert, det er jo tit sådan med parker at hvis det er de samme hunde der kommer i parken så har de sådan en ''thing'' kørende så det som regl bar er leg, men har da også prøvet at komme ind i en park jeg aldrig har været i hvor der så kommer 12 hunde hen og muler Zupra, men så 30 min efter kommer der en ny hund og så er Zupra med til at mule den nye ? der er et eller andet der heh.. Men tænkte bare der er så mange der ikk vil komme med deres hunde når de er løse, så vi ville lige tage en omgang hvor alle er i snor og så se hvordan det går, men ja helt sikkert, vi gør det jo bare igen en dag hvor de kan være løse, det har vi jo også gjord gør.. Hmm aner ikk hvor mange der komme for at være ærlig, men hvis alle dem der siger de kommer - kommer så kommer der sq mange hehe

• #17   29. jan 2006 men der er masser af plads..

• #18   29. jan 2006 Vil gerne lige som en sidekommentar - bemærke at det ikke er vildt smart at så mange hunde skal være sammen iført snor... Det forvirrer tit hundene og ødelægger deres kropssprog - så bare vær forsigtige folkens...

• #19   29. jan 2006 for efterhånden forklaret hvorfor de skal være i snor så mange gange at jeg enlig ikk gider at forklare det igen.. Ja vi ved godt at hundene bliver forvirret, men hvis ikk de er i snor æder de hinanden kort sagt? så derfor er de i snor ? og vi syntes ikk vi skal holde os helt væk hinanden fordi vi har nogle dominerende hunde, så vi har dem i snor og ser hvordan det går ..

• #20   29. jan 2006 HAHAHA sådan!
    2 hunde og et stykke kylling ? det ville ske for hvem som helst!

• #21   29. jan 2006 Mark : helt sikkert, ham Izo er da også en lille bred'ert !
    hvor meget slap du enlig for Izo ?

• #22   29. jan 2006 Charlotte : jeg startede det her topic for at minde folk om et træf, ikk for at diskutere hvor vidt folk har hjerne eller ej! Mark : Helt sikkert, bliver fedt at se ! glæder mig også til at se hvordan ham Zuprano kommer til at ende smiley

• #23   29. jan 2006 Kenni: Slap lige en kende af ikk.... At du føler dig angrebet viser jo bare at du godt ved den er gal - at du så vælger at byde hundene dét er jo op til dig... Men hvis du så noget negativt i det jeg skrev - tja så må du jo om det fordi det var egentlig ikke sådan ment...

Til dig MARK - uha så har jeg mange ting og sige, men holder mig til det mest relevante.... For det første - undre det dig at Charlotte skriver til dig som hun gør? I så fald så skulle du måske lige tænke dig lidt om... For det andet - du har ABSOLUT ingen ret til at bede folk om at blande sig uden om på et offentligt forum.. Eller rettere - du kan bede lige så tosset du vil - men det er jo heldigvis op til os andre om vi vil blande os eller ej!

• #24   29. jan 2006 ja man kan altid fornemme om de er stort anlagt heh, men tror sq ikk helt zupra bliver stor af sin race! men det gør ham jo ikk mindre dejlig hehe .. hmm han er født D . 07 08 - 05 hva med izo?

• #25   29. jan 2006 vildt som folk har ondt i røven smiley

• #26   29. jan 2006 ja det gør sq heh !
    ville fandme være neder at glemme det cam! så tror bare jeg ligger det frem nu hehe .. tænkte på tager du til nørreport og tager metroen derfra ?

• #27   29. jan 2006 Ok, fedt nok, tænkte også det måske ville være lidt inviklet hvis man skulle den lange vej hvis man ikk lige var vand til den skide metro ..

• #28   29. jan 2006 Til Casey`s "værge"... He he..

Ved ikke om det virker knap så gennemtænkt....

Men det var ikke meningen at vi sku stå at "flagre"
    på Vestamager Metro station. :o)

grunden til at jeg valgte dette sted til at mødes var fordi det ligger lige ved side af Amager fælled, som er et KÆMPE natur område, hvor vi som sagt kan gå en god tur med alle hundene.

Nu ved jeg ikke med dig...
    Men i sommers var jeg inde i Tivoli til "Hundens dag", og der var godt nok mange TUSINDE hunde, i SNOR.
    Og det gik helt fint. :o)
    Og der var vi også mange, med vores "muskelhunde."

Og det, der er så fedt, er at de som, har hunde som absolut ikke kan med andre, (koste hvad det vil)
    har takket, nej tak. (Alt respekt for det!)

Og nu er det ikke hver dag vi har mulighed for at se så mange af "vores egen" race på et sted, så tænkte det ville være kanon at arrangere en god lufte-tur med mulighed for at sammenligne, hundesnakke, osv.

Mine hunde er også vandt til at løbe løse og lege med andre hunde i vores omkring liggende parker, men for en enkelt gangs skyld, kan de godt gå en tur i snor.

Mange venlige hilsner fra Stella

• #29   29. jan 2006 Mark: Seriøst? Så er det dig der er et tudefjæs... Jeg opfører mig ikke normalt sådan her på forum - men har tilgengæld set dig på glatis herinde mere end 1 gang... Så tag du og prøv at opføre dig lidt mere voksent ikk? Det kunne jo være at dine hunde også ville have godt af at din opførsel ændrede sig...

• #30   29. jan 2006 Mark: Hmm hvis ikke jeg kan det - hvorfor kan du så udtale dig om hvorvidt Charlotte er negativ eller ej? Du dømmer hende så ud fra de ting og den tone du mener hun skriver i - det samme gør jeg ved dig.... Hvad er problemet så?

• #31   29. jan 2006 Mark : du ringer bare heh .. det er ikk så inviklert men hvis man ikk helt kender det så kan det sq godt være en gåde.. Krusedullen: du keder dig meget her til morgen eller ?

• #32   29. jan 2006 hahah ..
    Vi ses senere Mark ..

• #33   29. jan 2006 Mark: Uha - skulle du lige se om du kunne bruge lidt scare tactics på os? "så er det mig den store"... Det gør dig ikke mere voksen min ven... Og jeg tager gladeligt Charlotte i hånden og hopper i vandet - men det bliver vandet nede hos hende fordi det i DK er for koldt...
    Men hellere være negativ end barnlig... Så få selv et liv min ven - og hav en god tur med hundene idag...

• #34   29. jan 2006 tror nok han fyrrede en joke af søde ven!

• #35   29. jan 2006 Hej Mark...
    Glæder mig oz helt vildt til at se din
    lille basse... :o)
    Men er Big Tex også far til din...?

• #36   29. jan 2006 Sonny og bettina : glæder os rigtig meget til at se jer smiley
    og æde lidt af jeres boller smiley
    Charlotte & Co - var der mere?

• #37   29. jan 2006 Kenni: Hmm tja jeg tror nu nok jeg forstod joken - men forstod du min ironi? Åbenbart ikke... Og ja - du spørger om der var mere... Jeg kunne blive ved i lang tid - men gider ikke bruge mere af min tid her fordi én som Mark tænder mig fuldstændig af med hans hidsige temp., hans nedladende bemærkninger så snart han får lidt modgang osv osv osv...

Til gengæld til dig Charlotte: Dig bruger jeg jo gladeligt tid med og til at skrive med... Og du har ret - det er håbløst at nå i gennem - men det er der jo så ikke noget og gøre ved, det er ikke noget der får mig til at ligge søvnløs om natten... Og ellers kan jeg kun tilholde mig hvad du skriver om Mark...

• #38   29. jan 2006 Sonny og Bettina:

Det lyder fandme dejligt!! :o)
    Glæder mig helt vildt til at se jer igen.
    I må lige sige hvis der er noget vi skal tage
    med....

Mange venlige hilsner fra alle oz...

• #39   29. jan 2006 Charlotte : hvorfor fanden bliver i ved med at sidde her og prøve at få en diskution om at køre ? keder i jer virkelig så meget ?
    Krusedulle : knyt nu bare ..

• #40   29. jan 2006 Rosa : glæder os meget til at se jer!
    Mark : Genialt !! haha jeg tager hunde godbider med smiley

• #41   29. jan 2006 genialt! tror det blir rigtig fedt!!!

• #42   29. jan 2006 fuck en kælling ? haha

• #43   29. jan 2006 Ses!

• #44   29. jan 2006 *LOOOOOOOOOL* Hmmm sidst jeg tjekkede var jeg nu ikke nogen blødning - men en udtalelse som den viser jo bare hvilken type du er Mark...
    Og Kenni: Du skal ikke sidde med dine 17 år og bede mig om at knytte... Så beviser du jo lige netop min pointe om det at være barnlig...

Og derud over - så kan jeg ikke forstå, som Charlotte siger - så må noget af det valgte sprog i denne tråd da udløse i hvert fald 1 advarsel...

• #45   29. jan 2006 haha og så bedømmer du mig på min alder ?? haha du er sq da mindre begavet ?

• #46   29. jan 2006 Kenni: Nej jeg er faktisk ganske godt begavet.... Men det er man da ikke hvis man ikke har noget mere fornuftigt og sige end "knyt" og lignende....

• #47   29. jan 2006 og det skulle komme fra dig ?
    du har sq da ikk lukket andet ud end negativt lort..
    det er utroligt sådan som folk prøvet at ødelægge en go stemning!

• #48   29. jan 2006 Kenni: Jeg lukkede først negativt "lort" ud efter dit første angreb på mig - så den synes jeg bare du skal tage længere ud på landet med...

Mark: Ikke nødvendigvis - men alder og barnlighed hænger jo tit sammen... Hvad nu hvis der sad en og læste tråden her som var Jehovas Vidne - er der nogen grund til at blande dem ind i det? Hvorfor blande tro og overbevisning ind i det? Det siger igen bare mere om dig end om Charlotte...

• #49   29. jan 2006 Sorry kenni og mark, men i har altså ikke lige den bedste måde at tiltale folk på.
    Men jeg må nu sige, at charlotte...du ber næsten selv om det efter denne udtalelse:> Du er noget af det mest småtskårne og stupide, jeg længe er stødt på!!!<

Jeg ved at unge mennesker har en anden måde at formulere sige på og de kan være mere "hårde" i munden....det er selvfølgelig ikke nogen undskyldning, men blot fordi du er ældre end dem bliver det da ikke legalt for dig at tale ned til dem.
    Jeg siger ikke de taler pænt til dig, men i er vist lige gode om det.

Nå men god tur med hundene.

• #50   29. jan 2006 Ja det siger om mig - hvis du henviser til Charlotte - men grunden til at jeg ikke kommenterer dét er at jeg giver hende ret i det, men ikke synes der var nogen grund til at gøre mere ud af det - mente at det fandt i nok selv ud af. Men når folk så begynder at "tænde af" på mig for ingenting - så ser jeg en grund til at kommenterer det! Og når jeg så efterfølgende ser det sprog som bliver skrevet fra dit tastetur - ja så kommenterer jeg dælme også det, fordi jeg synes ikke det hører sig hjemme på et galleri hvor også børn kigger med ind imellem... Og så er DEN ikke længere...

• #51   29. jan 2006 Wow!!! Der er høje bølger herinde i dag!!!
    Charlotte: Synes også du skal nedtone din negavtivitet en del. Hver gang emnet "muskelhund" næves er du klar med en negativ kommentar. Lidt for dårligt synes jeg... Er sikker på det ikke var Marks mening at hundene skulle gå det angreb på hinanden. Det kan ske for enhver, også andre racer!

Det er også for dårligt med den omgangstone der er herinde hinanden imellem. Selvom man ikke sympatiserer med hinanden, er der jo ingen grund til at svine sådan til.

Bare en mening herfra. Rigtig god tur!!

• #52   29. jan 2006
    Kenni og Mark: I bedes finde en anden tone ...vi accepterer ikke at der tales på den måde herinde og det er i vist også klar over smiley

Mvh. May-Britt

• #53   29. jan 2006 Nej det kan jeg ikke charlotte, men det var noget han sagde efter du skrev dette:

>Mark B, hvad tror du, der blev tænkt om dine hunde (og ikke mindst racen/ typen + dig selv) igår?

Folk så to ”kamphunde” fra den værst tænkelige vinkel, og hvor vil du lige hen med det?

Havde du haft to små skødehunde, ville folk nok have tænkt ”ja, de er også nogle hidsige krapyl, de små tæppetissere”, men når to ”kamphunde” udviser agressiv adfærd, kan du være helt sikker på, at være med til at styrke muskelhundenes dårlige ry!! <

Som jeg ser det ønsker du selv at starte den ballade som det ender ud i......jeg siger slet ikke, at det er iorden at han siger du skal lukke røven og nej jeg har sikkert ikke talt til nogen på den måde....heller ikke som ung, men hvorfor koncentrere du dig om den lille episode som han fortæller om ?.....det lyder jo ikke til at det er første gang i har et sammenstød

• #54   30. jan 2006 Charlotte: Jeg giver dig ret i at man skal omgåes hinanden i en respektfuld tone. Helt sikkert. Det skrev jeg også... Men denne tråd handlede jo ikke om Marks to hunde, men om nogle mennesker der skulle mødes og have en hyggelig dag. Og straks kaster du dig ud i noget der jo er fuldstændig ligegyldigt i denne sammenhæng. Mark havde ikke planlagt at hundene skulle komme op og slås og det fik han på puklen for af dig. Det synes jeg var unfair!!!!

Kommentér på:
Muskelhunde træf idag!

Annonce