{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Vil gerne hører jeres mening. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg er den heldige ejer af en rottweiler/australsk hyrdehund blanding. han er ½ år og vejer 21kg. så han er en rigtig Basse (også hans navn) smiley
- men her på det sidste er han begyndt at halte utroligt meget når vi har gået tur, han vil ikke rigtig støtte på sit venstre forben når han sidder, også piver han lidt når han skal rejse sig. der er intet når man prøver at mærke sig lidt mere frem til hvor det gør ondt, så ligger han bare og kigger på mig, som om jeg er dum..
- Tror i det kan være vokseværk, da han har taget et ordentligt skrav her de sidste par måneder?

jeg gør således: går ingen lange ture mere, kun lige ud og tisse og besørge. leger ikke vildt med ham. derimod får han sin mad to gange om dagen på græsplænen for at få ham stimuleret. - begge de racer han er blandet med har et højt aktivitetsniveau - og han er ikke blevet hyperaktiv, og laver heller ikke ballade når han er alene hjemme.

spørgsmålet til jer er så:
gør jeg noget forkert i denne anledning?
hvad kan jeg gøre bedre?
og har i oplevet noget tilsvarende?

- undskyld det blev så langt, men synes at jeg skulle detaljere det lidt for jer, så i kunne læse jer frem til et evt problem...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil gerne hører jeres mening.
Kommentér på:
Vil gerne hører jeres mening.

Annonce