{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - mælken løber
  • #1   13. mar 2009 Vi har ikke haft hende sammen med nogle hunde i hendes løbetid, det er ca 2 mdr. siden hun var i løbetid, men vi har en nabo, hvis døtre har 2 hanhunde som nogle gange kommer på besøg ved min nabo, min hund løber fri, så kan det være?
    sys ikke hun virker så tyk igen, når man rører hende på maven går hun væk fra en.

• #2   13. mar 2009 Det er kun hvis hun har været sammen med en hanhund i løbetid hun kan være drægtig. Hvor længe er det siden hun var i løbetid?

Hvis det er mere end 3 måneder siden, så kan hun næsten kun være falsk drægtig.

Er du i tvivl, så ville jeg høre dr. Dyr ad.

Håber I finder ud af hvad det er. Hun er godt nok en smuk og dejlig pige, en rigtig lækker lab.

• #4   13. mar 2009 Nu kan jeg se at du skriver at det er 2 mdr. siden hun var i løb. Af sted til dyrlægen og få konstateret om hun er drægtig. Fylder hun mere end hun plejer?

• #5   13. mar 2009 Jamen jeg synes ikke hun fylder ret meget mere end hun plejer. Hun har altid været ret tyk.

• #6   13. mar 2009 ville kontakte dyrlægen imorgen, kan se hun er fra 03 så har hun ikk haft hvalpe før er det meget sent at få det nu jo smiley
    hvis du er så uheldig.. hun kan også være falsk drægtig, eller syg måske??

• #7   13. mar 2009 Jeg ville ringe til dyrlægen i morgen. Det lyder som en meget ekstrem falsk drægtighed

• #8   13. mar 2009 Ring straks til doktor dyr, hvis hun er falsk drægtig skal hun på galastop og håbe det hjælper.. Min tæve hjalp det ikke på, hun er netop blevet steriliseret i håb om at det går over nu..

Kommentér på:
Hjælp - mælken løber

Annonce