{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

hvad er det med de der Red noses? {{forumTopicSubject}}

hej...

sidder liige og keder mig lidt og gider ikke lette r**en og tage hjem... smiley

så kom lige i tanke om at der var et eller andet med at red noses (eller lign... kan ikke helt huske det :S) var/er forbudte herhjemme i DK...

nu er jeg nysgerrig:

hvad er det for racer?
hvorfor er de forbudte?
hmm... og andet jeg ellers bør vide... smiley

er bare nysgerrig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er det med de der Red noses?
  • #1   17. mar 2009 En rednose er en pittbill
    Fordi de har tendens til at gå amok..

Ret mig hvis jeg er helt galt på den smiley

• #2   17. mar 2009 Nej det er helt rigtigt.. Ihvertfald at det er en Pitt. Ved ikke om det er alle Pitt's der har tendens til at gå amok, men det er da ihvertfald den normale opfattelse smiley

• #4   17. mar 2009 ok.... tak...

hvorfor i alverden har den race så fået det øgenavn?

er det for at få dem ind på det illegale marked eller???

• #5   17. mar 2009 Chine: det er fordi den er rød håret min kæreste er osse rødhåret og hun har osse en kort lunte hehe smiley

• #7   17. mar 2009 Chine: så får jeg tæsk smiley hehe

• #8   17. mar 2009 har faktisk en bog her hjemme om amerikansk bulldog og deres oprindelse, der kommer de osse lidt omkring pitbull osv. faktisk spæende læse, især at pitbull og ab, stammer fra den samme race smiley

• #9   17. mar 2009 ok... tusind tak for alle de gode svar... smiley

rart at få det på plads...

er der andet i sådan liiiige kan komme på som jeg måske ikke ved, men som jeg nok burde vide/lære, når nu jeg gerne engang vil være dyrlæge... ???

• #10   17. mar 2009 charlotte: at rednose vist ikke findes som amstaff som folk siger smiley er ikke sikker men sys der er mange der har forstan på der siger det ikk kan lade sig gøre, men mange dyrelæger, ved det åbenbart ikke og registere dem som amstaff

• #11   17. mar 2009 Chine: Ej ej ej smiley Føj.. Kan slet ikke se det!

• #12   17. mar 2009 carina: er filmen så slem?

kan ikke se film her på computeren :S

• #13   17. mar 2009 Chine: Jeg kan ikke... ej... føj... skyd hele pisset inkl. de mennesker der har dem!

• #14   17. mar 2009 Chine: Ja tak - kan sgu godt forstå sikringen var ved stå af der!
    Det er ULÆKKERT og UMENNESKELIGT og fuldstændig rablende sindsygt at støtte, arrangere, avle til og bagatelisere hundekampe!

• #15   17. mar 2009 Chine: jamen jeg kan slet ikke forestille mig hvad der går i gennem de menneskers hoveder... ? *penge penge penge* og ellers ingenting!
    Det er bare forfærdeligt....

• #16   17. mar 2009 ubehagelig video... tar stadig racen i forsvar og gir de unge kriminelle uvidende og meget forskruede mennesker skylden for mange af disse hundes adfærd.

mener ikke man skal skære alle over én kam.
    men det er direkte syge mennesker som behandler dyr på den måde, og lader andre dyr og mennesker blive offre for den slags. straffen er desværre som regl ALT for lav for disse forbrydelser. :o(

• #17   17. mar 2009 chine> det er vist michael vick du her hentyder til... han blir desværre løsladt juli 09!!! grrr

• #18   17. mar 2009 misspiggy : må man spørge hvem han er og hvad han sidder inde for? syns ikk hans navn siger mig noget.

• #19   17. mar 2009 morten>ja self m du det:) jamen manden er sportstjerne i usa, han blev taget i a lave hundekampe for penge!! rigtig svineri! alle hans venner , familie osv var indblandet....

• #20   17. mar 2009 nåh ham tossen som var med i den dokumentar... kæmpe fjols, han skulle aldrig lukkes ud igen.

• #21   17. mar 2009 chine> allerede 18 minutter i filmen måtte jeg ud og trækker vejret rigtig dbt og virkelig tag mig sammen for ik a kaste med min bærbare!!!!!!!! fy for satan den er grim!!!

• #22   17. mar 2009 Puha nu har jeg siddet i en time (pauser medregnet næsten 2) og set Chine's link, med en kæmpe knude i maven.

Jeg ville et eller andet sted ønske jeg ikke havde set det, men på den anden side så er det vist på tide at jeg kommer ud af min æggeskal og opdager hvad der foregår omkring mig, jeg troede ikke mine egne øjne og ører igennem det klip.

Jeg aner intet om pitbull eller amstaff, og udfra det vil jeg heller ikke kommentere på race, det ville ikke være fair.

Men jeg vil kommentere på hvad jeg lige har set, for jeg er rystet over at den slags mennesker kan slippe så let fra både at avle specifikt til kamp, men også at mishandle de hunde både i og uden for kamp situationen - De skulle have livstid på vand og brød.

Ydermere er det da grotesk at myndighederne ikke engang rykker ud på opfordring af borgere der telefonerer ind for at anmelde en ulovlig hund i deres kvarter - det har jeg så kunnet se herinde også er tilfældet i DK.

Det der piner mig allermest er at jeg som person ikke kan gøre noget som helst, for hvad nytter det at melde, når der ikke bliver reageret. Hvad nytter det at informere, når der ikke bliver lyttet. Hvad nytter det at advare, når de advarlser man giver ikke bliver taget alvorligt? Jeg har allermest lyst til at lukke øjnene for det igen, og håbe at jeg ikke støder på det her i det allervestligste og mest øde landområde, for hvor kan jeg dog ikke begribe at der er så meget ondskab til også i en for mig ellers fredelig hundeverden.

puha sikke et indlæg og sikke en aften dette blev til smiley

• #24   17. mar 2009 carina> nope det ik heeelt sandt...

• #25   18. mar 2009 jeg så UDEN LYD til der hvor den hvide hund blev forfulgt ind i butikken AD

• #26   18. mar 2009 Chine: Jeg så kun de første 5 sek. ca.
    den lyder rigtig dårlig smiley
    kan slet ikke se sådan noget..

Kommentér på:
hvad er det med de der Red noses?

Annonce