{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

ih, så lær dog din hund nogle manere {{forumTopicSubject}}

Hver dag er vi nogle hunde der mødes.. Der er så også en fransk buller der kommer.. og jotak han er god som dagen er lang - intet problem der, men han pisser op af alt og alle.. Især dem der ejer tæver... Idag blev det så min tur til at blive strintet på..Først er han henne og lette ben op af joey, så hans snor som ligger på jorden, også op af min støvle.. Og ejeren står bare og griner af det, jeg så det ingen af gangene da det var joey og snoren, det var en af de andre ejere der sagde det, men da det blev min støvle der tog jeg fat i ham og skældte ud.. Så blev ejeren sur, men for fanden når hun nu ikke selv gør noget..
Jeg blev fanme gal...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ih, så lær dog din hund nogle manere
  • #1   17. mar 2009 Det var jeg fandme også blevet gal over..
    Så må hun sørge for køteren ikke får muligheden for at lette ben op ad folk, hunde og deres ting..
    Er ret ligeglad med at hunde letter ben op af buske og græstotter, men mig skal de fandme ikke lette ben op ad..

    Jeg havde gjort præcis som du


  • #2   17. mar 2009 Det er da også noget svineri...
    havde også sagt fra, hvis det var mig...!!


  • #3   17. mar 2009 Reiki har gjort det een gang -op af mig endda. Det var første og sidste gang han fik de idé.

    Jeg finder det på ingen måde morsomt. Det er da ulækkert, uopdragent og hører ingen steder hjemme, og som ejer ville jeg da i en vis fart få fjernet hunden og undskyldt til "offeret", og så i øvrigt være mere opmærksom næste gang så den adfærd kan blive stoppet.

    Jeg havde ikke holdt min hund -men det ved jeg self heller ikke om du gjorde;o)


  • #4   17. mar 2009 Svineri.......var sgu også blevet sur

  • #5   17. mar 2009 Det vil jeg ikke finde mig i, hverken fra min eller andres hunde. Længere er den ikke ... !!

  • #6   17. mar 2009 Jeg har før sagt til hende jeg synes det er uacceptabel adfærd, og det gjorde jeg igen i dag.. Men, som jeg sikkert selv ville gøre, tager hun det self. meget nær at jeg irettesætter hendes lille baby, og forsøger jo så at beskytte.. Men synes ikke det er fair at det er hver eneste gang man skal holde øje med hvad han laver for at sikre sig man ikke får noget tisset på...
    Joey har gjort det en gang, og han fik også noget at vide og han har aldrig gjort det siden.. Jeg sanser det som et dominans problem, og jeg satte Uzi på plads i dag, han skal ikke tisse op at noget som tilhøre mig, og det må både hun og han respektere


  • #7   17. mar 2009 Amicus -self er det ikke rart at få udpenslet et problem hos ens hund. det har jeg fuld forståelse for. Men jeg har da osse realitetssans til at indse at visse ting ER et problem, og pli nok til at undskylde når det sker.
    Imponerende at man kan være så stædig/blind.

    Men jeg håber da vappen fik lært lidt idag så


  • #8   17. mar 2009 Jamen, det er da også synd for Uzi, for det resultere i at folk ikke gider snakke med ham og trækker sig væk for ikke at blive tisset på... men når han ikke ved det er forkert, jamen hvad skal han så gøre?

  • #9   17. mar 2009 nej det ville jeg altså os være blevet sur over.
    kan huske da jeg lige var startet til træning med chopper... var allerede tudefærdig i forvejen fordi han var så angst overfor de andre hunde... men så sku vi så stå i en rundkreds og jeg stiller mig så pænt og får dækket ham af.. jeg står og lytter til hvad træneren siger og pludselig begynder de andre at skrald grine og jeg kan mærke jeg bliver noget varm op ad benet! så kigger jeg ned og der står min kære hund på et halvt år og pisser op af mig!!!!
    ku godt nok heller ikk lade være med at grine, men når nu man er ked af det i forvejen og de andre så begynder at grine... det var altså lidt pinligt!
    ja bare lige en lille historie:-)


  • #10   17. mar 2009 Jeg havde reageret som du gjorde.. Ingen tvivl...

  • #11   17. mar 2009 Faldt lige over denne side med hensyn til markering/ lette ben op ad ejer


    (link fjernet)


  • #12   17. mar 2009 Men ja kan godt forstå at du blev sur, det var jeg også blevet

Kommentér på:
ih, så lær dog din hund nogle manere

Annonce