1.121 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Brede halsbånd - klare farver? Brede halsbånd - klare farver?

Er der nogen af jer, der kan anbefale nogle brede halsbånd i klare farver, som kan fåes i mange størrelser?

Jeg har været super-glad for de Bjørgis-halsbånd vi har, men leverancerne fra Norge er åbenbart ret ustabile, så selvom vi har været skrevet på venteliste meget længe, har vi stadig ikke kunne få andet end et sort til Aqui - og har heller ikke kunnet få skiftet de andres til nye, evt. i andre farver.

Så nu er jeg på udkig efter noget tilsvarende. De skal være brede, praktiske, kunne fåes i mange farver (så vi kan kende forskel) og så skal det enten være med click-lås eller som halvkvæl, så de er nemme at få af og på. Jeg kan ikke stå og fumle med spænder, når jeg skal ud af døren med 4 hunde.

Kender I nogle halsbånd, der kan leve op til det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brede halsbånd - klare farver?
  • #1   20. mar 2009 esy dog har dem... og de fås i rigtig mange farver.. plus de er meget slid stærke og lige til at rengøre under hanen...

• #2   20. mar 2009 Er det neopren-halsbåndene I tænker på? Dem har jeg lige kigget lidt på, og der står man justerer dem med velcro. Min erfaring er, at velcro ikke er optimalt, når hundene ofter bader med halsbåndene på?

• #3   20. mar 2009 Hende her kan lave halsbåndene lige som du ønsker det:

(link fjernet)

Jeg har selv fået lavet et til hver af mine hunde i "sportsmodellen" og jeg er super glade for dem...

• #4   20. mar 2009 Dem har jeg også kigget på, og de er supersmukke, så jeg har overvejet, at de skal have dem "til pænt". Men til daglig skal jeg bruge nogle mere praktiske. Da de både bader i vand og mudder på turene, skal det også helst være nogle, der både tørrer hurtigt, kan børstes af, når de er tørrer - OG kan ryge en tur i vaskemaskinen, og blive pæne igen.

• #5   20. mar 2009 Jeg kan desværre ikke lige bidrage med præcist det du søger, i hvert fald ikke i mange forskellige farver..

Måske du kan finde noget passende her?
    http://www.alttilhundogkat.dk/hundehalsbnd.6

• #6   20. mar 2009 vores har været en tur i vandet flere gange om ugen.. det eneste tidspunkt valcroen slipper lidt er når der kommer græs og blade i... så er det bare under hanen og det er så godt som nyt.. her er der ingen problemer og hun har haft det samme halsbånd i snart et år nu...

• #7   20. mar 2009 og når jeg siger flere gange om ugen har det været i forbindelse med genoptræning... og det både søvand, saltvand.. og vi bor på landet såhh vi er fuldt ud tilfreds

• #8   20. mar 2009 Alt til Hund og Kat har meget forskelligt. Bla. kan jeg godt lide halsbåndene fra Hurta - men de fåes bare også kun i 4 farver. Dvs. enten skal to af hundene have éns og ellers er der én der skal have kedeligt sort smiley

Og stort set alle de andre fåes kun i 2-3 farver. Hmmm... istedet for at forsøge at finde forskellige farver, skal jeg måske bare finde ét lækkert halsbånd, og så købe ens til dem allesammen smiley

• #9   20. mar 2009 Hej Karina,

Hvad med Wiggles Wags Whiskers? De har dem hos Fru Poulsen. Du kan gå ind på: http://www.wiggleswagswhiskers.com/
    og se de mange forskellige farver, så er fru P sød til at tage det hjem du vil have, men hun har også et ret stort udvalg (i butikken, ikke på hjemmesiden): www.frupoulsen.dk
    Altså de er nok også mest til pænt (eller alt andet end vand), men hold op hvor er de også pæne. Super brede og foret med velour, ah.
    Holly har et baby-et, det kan du lige se i morgen.

Kh.
    E

• #10   20. mar 2009 Søde Emily... Det er superflotte og pæne halsbånd til dine smukke prinsesser. Men til mudderdyret Qimmit, gavtyven Aqui og hyænen Lanka er de ikke oplagte. Måske til søde gamle Punktum? smiley

• #11   20. mar 2009 Jaa, Punktum skal have noget fint til alderdommen, men du har nok ret. Er lidt miljøskadet med Liva, der jo går udenom vandpytter og selv efter en tur i skoven på en regnvejrsdag ikke har våde poter. Tror desværre ikke at Holly bliver helt så sippet...
    Nå men kan være at andre der følger denne tråd, kan bruge det. Slår altid gerne et slag for de brede halsbånd.

• #12   20. mar 2009 Vi har et esydog i neopren, som bliver nævnt først i tråden, og vi har altså ingen problemer med velcroen. Det er jo ikke noget man åbner og lukker, når man først har tilpasset det. Vores hund har svømmet med det mange gange og er også noget af en mudderbasse, og så er det lige til at skylle, så det er fint igen.

• #13   20. mar 2009 Selvom de er smukke er de på ingen måde upraktiske. De kan sagtens tåle en badetur og en tur i vaskemaskinen bagefter. De er faktisk lavet af samme materialer som dem fra Bjørgis

Kommentér på:
Brede halsbånd - klare farver?

Annonce