Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegodbidder til hund?
  • #1   20. mar 2009 Tænkte jo netop at det ku være rart at slippe for at stikke hånden ned i en fedtet posen med ostestykker.
    Mener bare at der er noget med at katte ikk må få hundemad, men godt omvendt...
    Men better safe than sorry

• #2   20. mar 2009 Rotterne -

ved du hvad der ligger bagved din dyrlæges udtalelser?

Vores tidligere boxer fik nogen gange kattegodbidder.

• #3   20. mar 2009 Jeg har altså hørt det samme, en kat må gerne spise hundemad men en hunds mave kan ikke tåle kattemad. Kan ikke huske hvad det er der gør det er sådan.

• #4   20. mar 2009 Kaoz spiser tit kattemad, de mængder burde der ikke ske noget ved.. Han er da i hvert fald sund nok =)

• #5   20. mar 2009 Det lyder måske lidt forkert..

Når katten får portionspose får koen halvdelen.. Og han spiser resterne af hendes tørkost når jeg fylder skålen (der er måske 25 piller)..

Hun har kattegodbidder som han også får af og til, og vil hun ikke have dem får han hele æsken (af flere gange..)

Hunde må ikke LEVE af kattemad da proteinindholdet er noget højere end ved hundemad, og hunden kan få proteinforgiftning..

• #6   20. mar 2009 Jeg bruger sådan nogle små bitte godbidder til min hund. De er beregnet til katte og af mærket Hunter. Det var veterinærsygeplejesken der sagde at dem kunne jeg sagtens bruge.

• #7   20. mar 2009 Joeys godbidder er ganske almindelige katte-tørkost. Han har fået det hele sit liv, og han er ikke død endnu.

• #8   20. mar 2009 Lige umiddelbart tænker jeg:
    Kattemad er til katte
    Hundemad til hunde
    Ellers kunne man jo ligeså godt lave bare en bestemt med til de to slags dyr ;o)
    Man jeg aner faktisk ikke om det er skadeligt for hunden at spise kattemad. Vores bordercollie har det med at hoppe op og æde kattenes tørfoder, og det har han bestemt ikke taget skade af.

• #11   20. mar 2009 En hund må gerne spise kattemad, men en kat må ikke spise hundemad.

Der er for mange giftstoffer i hundemad og katte vil kunne dø af det. Og når det kun er godbider er det ikke noget problem, men køb da noget ost i stedet for, det er da også billigere

• #12   20. mar 2009 Altså min gamle labrador tæve spiste kattemad hver dag...... hvergang jeg havde fyldt kattens skå kom hun og tømte den smiley Vores dyrlæge spurgte engang til et sundhedstjek hvorfor hun havde sådan en fin og blank pels og jeg svarrede at det eneste jeg kunne komme i tanke om var kattemaden!! Så sagde han at det lød meget sansynligt da der er meget mere kød i kattemad end der er i hunde mad.

Vores gamle hankat på 9 år spiser hundemad hver dag smiley Han kommer nu og tømmer hundenes skål når de ikke vil have mere............. han er en trivelig gammel kat på ca. 10 kg.

Om det er farligt ved jeg ikke men hvis det er, må man da sige at mine dyr har været heldige smiley :-)

• #13   20. mar 2009 Men omvendt har jeg tit hørt at ost kan gøre hunde blinde.............

• #14   21. mar 2009 det med ost er en gammel skrøne

Kommentér på:
Kattegodbidder til hund?

Annonce