Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Binde en hund i haven ?
  • #1   20. mar 2009 Nej det er ikke korekt. Du må gerne binde din hund i haven men snoren skal være mindst 5 m.og hunde må ikke stå i snoren døgnet rundt.(lænkehund)

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
    #2   20. mar 2009 Den må gerne stå bundet ude i haven, men ikke hele døgnet og den må ikke være til gene for naboer ( gøen )

• #3   20. mar 2009 ´I Sverige har de lavet en ny lov .. at hunde ej får være længer af lene hjemme end mere en 6 timer om dag .. om det så er inde eller i ders hundegårde kan skabe mange andmeldeser da folk nomalt går på arbejde i 8 timer plus deres transport tid .. så kan vi nok regen ud hvor længe lille fitto er aflene hjemme .. så er de 10 timer gået .. og hvad så med fritid når man skal noget så er hunde også aflene ´

Interessant Thresa...hvornår er den lov fra og gælder det under alle forhold overalt i vores naboland ?

• #4   20. mar 2009 Okay, tak for svar ;o)

• #5   20. mar 2009 Skal svenskerne så holde før fri fra arbejde hvis de nu skal arbejde fra 8-16 eller hvad?

• #6   20. mar 2009 thresa..link til de nye love tak smiley

• #7   20. mar 2009 thresa .. meget gerne link til love i sverige .. Mine forældre har boet derover de sidste 20 år og har ikke hørt om den nye lov med max 6 timer ??

• #8   20. mar 2009 Den skulle være god nok. Min kollega der bor derovre har også snakket om det.

• #10   20. mar 2009 Igen Thresa, gider du oversætte det?

• #14   20. mar 2009 Sov sødt: Jeg vil nemlig gerne have mine hunde er udenfor her til sommer i stedet for indenfor og det er max 6-7 timer de er der..
    Jeg kan heller ik se der er noget galt i det og hundene vil helt sikkert hellere være ude i stedet for inde.. Men tror jeg bygger en hundegård udenfor i stedet for at binde dem..

• #16   21. mar 2009 Hvis det er bure hvor der er plads til hunden synes jeg ikke der er noget galt i det som sådan, hvis hunden på en eller anden måde har svært ved at lære at være alene..
    Altså fx at gøre det i den tid de er ved at lære det..
    Jeg tror på at nogen hunde godt kan slappe af i et bur..

• #18   21. mar 2009 Søren: Enig smiley
    Og bare man så efter de har været selv i hundegården får en lang god gåtur og sådan lidt er det fint smiley

• #22   21. mar 2009 thresa 41 år k

Mine forældre bor i malmø og har gjort det de sidste 20 år , og min far er hunde træner og de udstiller deres hunde af og til og de siger altså der IKKE er en lov om at hunde max må være alene 6 timer ..

Der har været et lov forslag med det blev nedstemt !

** Hundar bör rastas åtminstone var sjätte timme dagtid, valpar och äldre hundar dock oftare. ** = Hunde burde luftes hver 6 time om dagen og hvalpe og ældre hunde mere .

• #23   21. mar 2009 nu bor jeg jo i sverige.. og det er jo sådan at mange hvis de kan tager ders hunde med på arbejde eller tager hjem i deres middags pause og lufter dem og nogen sender så deres hund i hunde børnehave....

jeg kender ikke selv til den lov i taler om men har da hørt at de godt kan finde på at gå ind og tage en hund hvis de mener den ikke bliver passet ordenlig..men igen det er kun noget jeg har hørt...

• #25   22. mar 2009 Hihi... du vrøvler vist lidt thresa - ikke at jeg ikke forstår dit skrevne, men ret skal være ret...endnu har ingen fundet en svensk lov der kræver, at hunden max er alene hjemme 6 timer ;o)

Kommentér på:
Binde en hund i haven ?

Annonce