{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

dumme dumme moar {{forumTopicSubject}}

ih, min mor vil ikke lege med mig.. Jeg har prøvet alt.. trukket den bog væk hun læste i, lagt legetøj på hendes hånd, stukket et kødben i munden af hende, endda et af mine ynglingsdben jeg deler med meget få.. Hoppet på hendes computer og meget andet.. men hun forstår det bare ikke.. Hun siger bare jeg skal skride og lege med mig selv.. Så tænkte jeg, nårh, ja, hvis hun ikk vil lege, jamen så kunne vi da lige hyggeputte lidt.. også mens jeg drejede rundt om mig selv for at ligge helt rigtigt, så kom jeg til at slippe en lille vind.. *pfiit* sagde det.. lige op i hendes hovede.. NUJ hun blev gal..
Så hentede jeg min snor til hende, og ud kom jeg også, men jeg måtte ikkt spise noget af alt den lækre mad der ligger rundt omkring.. og da jeg fandt en RULLEkebab, ja så tænkte jeg at med det navn, ja så skal man vel rulle sig i den, så jeg fik dressing over det hele, tænkte det kunne gemmes til en nødsituaition.. men så kommer konen mig fanme i bad da vi kommer hjem.. den knold altså, så nu er det mig der ikke taler til hende.. Dumme dumme min moar...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dumme dumme moar
Kommentér på:
dumme dumme moar

Annonce