{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rottweiler
  • #1   23. mar 2009 Har hørt at de er udemærkede familiehunde:-)

  • #2   23. mar 2009 har haft min lille nuser i 7 år.. dejlig hund.. den hund jeg har kig på er en renlig han på knap 2 år...hvordan tjeker man sådan en hund ud,.

  • #3   23. mar 2009 det er min kammerats nye kærstes hund,,,dog er hunden hos hendes gamle kæreste,,, hun har selfølgelig fortalt om hunden,,, hvordan er de generalt... mht sygdom... og andre hunde,, har stadig lille nuser,

  • #4   23. mar 2009 Når det er første gang, du skal have racen, ville jeg ikke starte med en han, og da slet ikke en voksen han, de er ikke altid til at spøge med, de kan blive en ren pestilens, hvis man ikke forstår at takle dem. Jeg vil anbefale, at du køber dig en tævehvalp, så kan du tage en han næste gang:-)

    Men ja, det er en overskøn hund, elsker børn...vel og mærket ikke til aftensmad.....de passer på familien og vil gøre alt for dig.


  • #5   23. mar 2009 enig med det Lykke J skriver .
    når det er første gang du skal have en Rotte er det bedst med en tæve ..
    da man mange gange skal bruge mere tid på en han da den flere gange en tæven vil prøve grænser med jer . og nogen gange kan det godt tage fra 5 min til 30 min før han har fundet ud af det e rdig der bestemmer .
    men vil så prøve dine grænser af igen efter et stykke tid .
    alt det har jeg ikke haft problemmer med med de tæver jeg har haft . kun hannerne ..

    så ja start med en tæve . og de er un utrolig god famille hund og børnevenlig hund samt vagt hund ..


  • #6   24. mar 2009 Os der elsker hunde...i har bare været heldige så:-) i skulle have mødt Barni, han var en hanhund man absolut ikke ville have som førstegangs hund.

    Og personligt har jeg ALDRIG haft problemer med tæver med at de skulle sættes på plads.
    Nu vil jeg så også sige at Izmir f.eks er der jo ikke "nosser" i på den måde....he he. han har et alm temperament.

    Jeg vil til enhver tid anbefale folk at få en tæve første gang, for det vil være så ærgerligt at miste modet hvis man får en af de sjove hanner, for uanset hvad, så er det jo en lækker race denne her:-)


  • #7   24. mar 2009 Jeg giver Lykke ret

Kommentér på:
rottweiler

Annonce