Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor længe bløder en hunhund?
  • #1   25. mar 2009 Det er meget forskelligt.. Luna blødte nogle gange 17 dage.

Men husk at løbetiden varer 3 uger lige meget hvor længe de bløder:-)

• #2   25. mar 2009 17 dage!!!!?????? hjææælp mand.. mit hus ligner et blodbad hahaha... ja men hun går skam også bare herhjemme med to kastererede hanhunde, så der sker ikke noget der smiley og andre hunde møder hun kun i snor.. vi skal ingen babyer ha! hehe

• #3   25. mar 2009 Ca. 3 uger - men værst i den midterste uge syns jeg

• #4   25. mar 2009 det er rimelig slemt, men det betyder ikke det vilde, vi har kun trægulv og klinker så det er bare at vaske gulvet.. ville bare lige høre hvor længe man skal forvente det blir ved.. jeg tror hun er i den midterste uge nu så, for til at starte med var det bare små pletter på hendes tæpper.. pyh.. så en uge mere så håber jeg så det er slut smiley

• #5   25. mar 2009 Jeg havde nu bare en spand med vand og en moppe stående.. så tørrede jeg gulvet over et par gange eller 3 om dagen *S*

• #6   25. mar 2009 Hmm hvis man giver dem løbetidsbukser på, lærer de jo aldrig at gøre sig selv ren :o)

• #7   25. mar 2009 Hvordan skal de komme til at kunne holde sig selv rene, hvis de har de der løbetidsbukser på?

Mine hunde får ALDRIG de bukser på.. Kan man ikke klare blodet, må man sterilisere sin hund eller få en hanhund

• #8   25. mar 2009 Tja.. jeg kan bare sige, at der ikke nogensinde vil blive brugt de løbetidsbukser herhjemme.. :o)

Og Luna er steriliseret nu.. ikke pga blodet, men falske drægtigheder.. :o)

• #9   25. mar 2009 jeg vil ikke sterilisere min, bare pga løbetiden.. ja hun bløder meget, selvom hun også holder sig ren selv.. men sådan er det jo.. men jeg vil sige, at når man har en hvid hund, så ser det altså vildt ud nogen gange!! hehe .. så sku man tro hun havde leget med et barberblad smiley

• #10   25. mar 2009
    "Anita Æ

VIP

Skrevet: 25-03-2009 18:39:45
    Slet indlæg

Hmm hvis man giver dem løbetidsbukser på, lærer de jo aldrig at gøre sig selv ren :o)"

Så vidt jeg kan se, står der ingen steder at det er dyremishandling?
    Jeg troede bare ikke at de kunne lære at vaske sig med bukser på.

Vil ikke sige at det er dyremishandling, men det er ikke noget jeg ville benytte på mine tæver. :o)
    Men det er jo så mit valg.

• #11   25. mar 2009 Min hund bløder mest i første og anden uge. Tirith er lige nu i gang med slutningen af første uges løbetid og jeg er også gået hen og blevet ualmindelig gode venner med vores gulvskrubbe smiley

• Dorthe C
    Dorthe C Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #12   17. maj 2015 Min hund havde første blødningsdag den 1 maj,den blev parret den 10 maj.....mon den er gravid...... Den bløder jo stadig....?.

• #13   17. maj 2015 Det er godt nok en gammel tråd, du har fundet, Dorthe smiley

Normalt holder hunden op med at bløde når den er højløbsk - og den vil ikke parre medmindre den er det.
    Hvis den bløder nu, så er det en god ide at kontakte en dyrlæge.

Er du helt sikker på, at de parrede?

Kommentér på:
hvor længe bløder en hunhund?

Annonce