{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Muskelhund /: {{forumTopicSubject}}

Dette bliver nok en lille smule langt, undskyld :o)

Skal lige siges at jeg bor i lejlighed og derved er der andre lejere med hunde.
Men den oplevelse jeg havde igår var virkelig, ja.. kan næsten ikke forklare hvad der gik igennem hovedet på mig i det øjeblik.
Vores overbo er ngole unge, som er ejer af en muskelhund, han lufter den kun når den skal tisse eller besørge, jeg har ikke set ham gå tur med den i de 5mdr min kæreste og jeg har boet i vores lejlighed.
når han så er ude med den, og v i kommer ud for at gå tur med Basse, piver den helt vildt og vil selvfølgelig hen til Basse, men han får ikke lov til det - og ejeren af ham kan næsten ikke holde den tilbage.
Nu ved jeg ikke meget om selve muskelhunden, udover at jeg synes den er utrolig smuk! menpiver de fordi at de vil lege eller fordi de vil noget andet? har ladet mig fortælle at muskelhunde ikke gør, men piver? hmm - nogle der kan forklarer det?

- nå men, igår mødte vi så hunden og ejeren igen, og hunden blev så vild at ejeren ikke kunne holde den tilbage og den slap fri - og styrtede hen mod basse, med børsterne oppe og pev heeeelt vildt, den begyndte at gnurre og lyttede slet ikke til ejeren - jeg sagde til min kæreste at han skulle tage Basse. et splitsekundt efter var muskelhunden på vej lige i sulet på Basse, og Basse (som også er en rimelig stor hund, begyndte at løbe ud mod vejen) - jeg tænkte slet ikke i det øjeblik, men da muskelhunden løb forbi mig, kastede jeg mig efter dens snor hen over græsset og jeg fik sku fat i den. jeg tog virkelig fat i snoren og hev tilbage i muskelhunden, ejeren kom løbende og så mig stå med snoren og en hund der slet ikke var til at styre, og begyndte at beskylde mig for at havde slået hunden og sparket den, fordi den pev så meget?!?!?! jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige. også tog han hunden og gik, vendte sig om og sagde at det ikke var sidste gang jeg havde mødt ham.

gjorde jeg noget forkert i at prøve at stoppe hunden?
skal lige siges at jeg i den grad ikke gjorde noget ved hunden, andet end at holde den tilbage.

jeg er ked af at havde fået sådan en oplevelse med en muskelhund, da jeg har set så mange positive og engagerede ejeren i racen - som i virkelig skal have ros for.. men puha, den oplevelse skal jeg lige synke en gang til :o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelhund /:
Kommentér på:
Muskelhund /:

Annonce