{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

hundefoder {{forumTopicSubject}}

har en voksen hund + en hvalp. har fået at vide at den eneste forskeld der er på voksen og hvalpe foder er: fedtprocenten, Bandit er ikke tyk, så derfor får de begge hvalpefoder.

Nu har jeg fået at vide at det er forkert, at gøre dette! ( af en der forhandler Olivers)

Ville bare høre hvad i mener om dette, spurgte min dyrlæge inden jeg gjorde det, hun sagde det skete der intet ved.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundefoder
  • #1   29. mar 2009 der sker som regl ikke noget ved det men hvalpe foderet indeholder mange ting som din voksne hund ikke har behov for vil sige at det er spild af penge med mindre at det er en tæve og hun er drægtig eller skal yde noget mere udover det normale smiley

  • #2   30. mar 2009 vil jo have at min hvalp får det han har brug for. kan jo ikke styre det, da de spiser af hinandens mad. :o)

    men så sker der vel ikke noget ved min voksen hund lever af det??

    Det er sku bare så mange kloge hovder.

    Men tror nu at jeg vil blive ved med at gøre dette, med mindre at min voksen hund tager skade af det, og tror jeg nu ikke han gør!..


  • #4   30. mar 2009 Balto får dælme ikke lov at spise Meegòs hvalpefoder. Han har sin egen mad, og det må han "nøjes" med. Der er jo en grund til at det hedder hvalpefoder. :o)

  • #5   30. mar 2009 Da vi havde kat, skældte jeg Bandit ud, når han gik med mig der ud og så spiste af kattenens mad, det lærte han aldrig, fristelsen var for stor.

    sku jeg have gjordt fra jeg fik min hvalp, men gider jeg ikke, da jeg ikke hele tide vil skælde dem ud, de har mad stående hele tiden, da jeg ikke gider stå og veje af, det styrer de fint selv.


  • #6   30. mar 2009 Jeannete- Så forstår jeg ikke dit spørgsmål, hvis du er ligeglad med om han spiser kattemad eller hvalpefoder, så er jeg ikke helt sikker på hvor du vil hen med dit indlæg.

    Du må meget gerne forklare, da jeg snildt kan have misforstået noget. :o)


  • #8   30. mar 2009 hej

    Det er ingen grænse for hvornår man skal skifte over til voksenfoder, men de fleste gør det når hvalpen ikke vokser mere. Hvis din voksne hund har det fint med det hvalpefoder, og ikke tager på i vægt, så kan du rolig give ham det.
    Energimessig er det som at give din hund aktivfoder.


  • #9   30. mar 2009 Åsa E Tak det var da et svar jeg kunne bruge! Bandit er som sagt ikke for tyk, så derfor for de begge hvalpe forder i et år.

    Har ingen kat mere! kan ikke tåle katte, så den blev solgt, for at give et eksempel.

    Mit spørgsmål gik ud på, om Bandit "tager skade" el. kommer til at mangle noget, ved at få hvalpe foder, istedet for voksenfoder.

    Siger bare jeg ikke gider at veje af til hvert måltid, de har mad hele tiden stående fremme, det styrer de findt selv.


  • #10   31. mar 2009 Jeanette- Nåh på den måde. Jamen jeg tror såmænd ikke han tager skade af det, du skal nok bare passe på han ikke pludselig blir for tyk af det.

Kommentér på:
hundefoder

Annonce