{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hunde fra udlanet - part2! {{forumTopicSubject}}

Jeg kan se at der er nogen som synes det var træls at den blev slettet. Men følte mig rimelig "angrebet" grundet min åbentbart manglede viden osv.

Jeg indrømmer selv at jeg havde misforstået alt det med hundehandel , hvilket oss var grunden til jeg oprettede enmet til at starte med .

Men som nogle af jer ved , så havde vi købt en hvalp fra Polen, som ville komme til Danmark igår . En sød lige yorkshire terrier hvalp . Men inden vi havde set den osv. annullerede vi handlen, fordi vi syntes det begyndte at "lugte" rimelig meget af svindel & bla. hundehandel . Så lørdag aften snakkede jeg i telefon med en som også skulle købe en hvalp fra samme kuld og vi snakkede sammen i lang tid og vi var begge sikre på at det ikke var helt lovligt og vi følte at de fortalte forskellige ting til hver og en af os . Da vi fortalte den anden kunde at vi havde sagt fra og ikke længere var interesseret i det, så gjorde hun det samme .

Min kæreste og jeg tog i længere ned i landet og købte en yorkshire terrier fra en opdrætter!
Det skal lige siges (til dem fra det tidligere indlæg) At det INTET havde med prisen at gøre, at vi først havde interesse for den fra Polen, for vi har givet præcis det samme for denne hvalp.

Men selvom jeg følte mig "angrebet" så er jeg alligevel glad for at jeg lavede indlægget , for det fik min kæreste og jeg til at åbne øjene lidt mere, og efter det, søgte jeg meget på nettet og det var først der det gik op for mig, at der er mange risikoer ved hundekøb fra udlandet.

Så jeg vil gerne takke jer fra det sidste indlæg , det fik mig til at åbne øjnene og er glad for at jeg traf den rigtige beslutning og købte en dansk hvalp .

Jeg er selv imod hundehandle, og anede ikke at det jeg var i gang med, var hundehandel. Det hele lød jo så godt , og var nok en smule naiv . Men har lært af mine fejl .

Dette indlæg skal ligeledes hjælpe andre , som overvejede at købe hunde fra udlandet .

Tak skal i have ,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde fra udlanet - part2!
Kommentér på:
Hunde fra udlanet - part2!

Annonce