{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Tilmeldt:
29. apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822

Hunden og katten {{forumTopicSubject}}

Spørger lige igen, da de to leger sammen hele tiden, og vil lige være på den sikre side.

Når Lilly og katten MisJou leger sammen, bider de i hinanden. Men Lilly bider aldrig til, kun omkring meget blidt ligesom når hun leger med mig.
Men når katten bider, bider hun somregel rigtig til, og får Lilly til at skrige, for det gør jo ondt. Men de stopper ikke med at lege, de fortsætter bare, så det kan vel ikke genere Lilly helt vildt.

Det jeg så spørger om er, om Lilly kan tage skade af de bid hun får af MisJou.
Jeg har endnu ikke set blod eller huller i Lilly, men skal jeg alligevel stoppe deres leg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden og katten
  • #1   4. feb 2006 Hej..
    Jeg tror ikke du skal være nervøs for det.

    De sætter slev grænsen - og det er kun dejligt at de kan lege sammen - sår og lidft skrammer - jeg vil da lige undersøge for dem - men generalt sker der ikke noget.

    Kommer der en skramme - så rens med sårrens. og se tiden an.


  • #2   4. feb 2006 Det jeg er bange for er betændelse og andet der gør Lilly syg. Altså ligesom at vi skal have stivkrampevaccination hvis vi bliver bidt af vores dyr.

  • #3   4. feb 2006 Tinna.

    Det tror jeg ikke du skal være nervøs for.
    Emma og Lis leger også meget vildt. Emma gnufler bare katten men han bider og kratter hende og hun hyler også højt nogle gange. Jeg har heller aldrig set blod nogen steder på emma og det er ellers nemt at se på hende hvis hun bløder :0)

    P.S.....tinna...emma kommer snart ud til jer i pension....d. 17/4 :0)


  • #4   4. feb 2006 Jeg tror at du bekømmer dig for meget - og uden grund - min gl. hund slæbte rundt på katten - også slev om den have killinger - og når de to sig en tur - fløj totterne omkring ørerne på os. men der var ingen der var kommet til skalde.

    Du skal ikke være så pyllerede.


  • #5   4. feb 2006 Ang. stivkrampevaccination

    Så vare den i 10 år.


  • #6   4. feb 2006 Ok. Så vil jeg stoppe med at bekymre mig. Så godt jeg kan hvertfald ;o)

  • #7   4. feb 2006 Sofus og min ene kat, leger også vildt engang imellem.
    Hvis jeg prøver at stoppe dem, finder de bare et nyt sted at lege. Sofus kan godt blive lidt vild, derfor prøver jeg at stoppe legen nu og da.


Kommentér på:
Hunden og katten

Annonce