1.158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Mavedrejning.. Førstehjælp... Mavedrejning.. Førstehjælp...

Så lykkedes det mig, at få et svar ang. mavedrejning og 1.hjælp.. Vi har jo mistet Ugly for ca 2 år siden af denne frygtelige lidelse.. Den driver mig som et mareridt, da vi jo har en race som er meget disponible,.. Samtidig er de hanner som gør risikoen endnu større..

Igår var jeg til foredrag med 2 dyrelæger.. jeg spurgte indtil om man kunne få tilladelse til, at selv ligge slangen ned eller evt. injicere, hvis det opdages for sent, og der er tilkommet luft.. Det må man gerne!!.., Nu er det ikke fjernt for mig, da jeg gør det på mennesker..
Men da vi har 3 kvater til vagtdyrelægen, kan det måske eredde min hunds liv.. Selvfølig skal man ikke stå og bruge en hulens madsse tid på det, men ringe, komme afsted, og evt lægge den i bilen eller lige inden afgang...
Er der tilkommet luft er det i med kanylen og derudaf.. Det er betryggende for mig, at vide...MEN håber ALDRIG jeg oplever det igen.

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet fungerer ikke – skylleknap giver kun lidt vand 880 kr.
  • Udskiftning af 4-5 mursten i facade på hus og lidt fuge reparation 2.000 kr.
  • Throw trash 600 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mavedrejning.. Førstehjælp...
Kommentér på:
Mavedrejning.. Førstehjælp...

Annonce