1.958 visninger
|
Oprettet:
15. dec 2008 Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
Boston terrier som første hund???? {{forumTopicSubject}}
Hej
Min veninde søger hund, og det er den første. De er en familie med to børn på 7 og 1 år. De ønsker en "nem" hund, som er god til børn. Korthåret mellemstørrelse og ikke for besværlig at opdrage.
De vil gå tur med den selvfølgelig, men har ikke interesse i den store træning ud over alm. hvalpe og unghund træning.
De bor i hus med have.
De har kigget på en Boston Terrier... jeg kender den ikke specielt godt, og har kun mødt et par stykker på min vej.
Ville den passe til familien??????
Tak for hjælpen...
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.172
www.Gammelbygaarden.dk
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 97
Ja det vil jeg også sige. Boston terrier er også min første hund og hun er nu snart 5 år gammel.
Min viden om boston terrier er at, de er utrolig kloge og lærenemme.
Man skal ikke tage fejl af det lille hoved. De er utrolig interligente : )
Forskellen på en fransk bulldog og boston terrier er bl.a at boston terrier ikke snorker, de har meget bedre kondi ) Mange forveksler den race med hinnanen. Men den franske bulldog har et lidt større hoved.
Men en fransk bulldog er også god som første gangs hund, min søstes første er en fransk. En rigtig god familie hund. Den behøver ikke lige så meget motion som boston terrie og en fransk bulldog elsker sin familie overalt..
Jeg syntes at, min søsters franske er bedre med børn, end min boston. Men jeg er ikke ekspert på det område og tror det kommer an på, hvor meget hunden omgås børnovs.
Jeg vil anbefalde en fransk bulldog til en familie med børn. Min søster har også 2 børn og hendes franske er bare så dejlig så dejlig.
Men min zena syntes det er for meget med børnelarm og det,men igen så kommer det nok an på, hvor meget hunden er vant til det.
Men jeg syntes at de skulle få sig en fransk bulldog, den er helt klart en god kanidat til en familie med børn og minder utrolig meget om en boston terrier
Held og lykke med det.
aug 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 7 Emner: 19 Svar: 322
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.968
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 441
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.172
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.968
Boston terrier som første hund????