{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeklapvogn søges..
  • #1   5. apr 2009 en simpel søgning på google...

(link fjernet)

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.097
    #2   5. apr 2009 Det kan man vel købe samme sted som de sælger bøjler til hundetøj

Jeg aner bare ik hvor....*S*

• #3   5. apr 2009 (link fjernet)

Jeg kan nu godt kom i tanke om situationer hvor en klapvogn kan være praktisk til en lille hund...((o:

• #4   5. apr 2009 Øv... for langsom...((o:

• #5   5. apr 2009 Hvorfor ikke bare købe en normal klapvogn? smiley

• #6   5. apr 2009 Jeg kan komme i tanke om masser af tidspunkter.

Man kan sammenligne med en menneskelig klapvogn og en kørestol, når vi når til den anden ende af livet.

• #7   5. apr 2009 Tror den er skide smart hvis man skal fx med toget. Mine 2 vejer mega meget og i en taske mens jeg også har en masse andet bagage, så blir det et gedemarked uden lige.

Dog ville jeg ikke ses med en klapvogn til mine hund. Men synes det er fint at andre vil.

Anne R: Din kommentar? Er det fordi du er imod bøjler til hundetøj, eller hvordan skal den forståes?

• #8   5. apr 2009 man kan hvertfal få den i alt til hunden i odense og i deres anden butik, og i loppetjansen, jeg købte min fra usa

• #9   5. apr 2009 jeg købte min da nico var mindre og havde slået sit ben så han måtte ik gå ret meget af gangen, så når vi var nogen steder med ham så gik han lidt og blev kørt lidt osv, nu har vi den med når vi skal noget hvor det er pratisk de lige sidder samlet mens man er inde et sted f.eks
    de sidder tit i den når vi er på panteskolen og kigge, det elsker de

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#10   5. apr 2009 Tinna

Ja det er jeg, hvis vi taler om det tøj der skal på bøjler. Dækkner mod vind og vejr skal ik på bøjler.
    Jeg er dog sikker på, at begge dele kan fåes samme sted.

• #11   5. apr 2009 Anne: Hende der spurgte i går og jeg selv har hårløse hunde. De hunde har brug for en del mere tøj en andre hunde - og et dækken kan bestemt ikke altid gøre det.
    Det eneste der kan holde Silas rigtig varm når det er frostvejr og sne - er hans flyverdragt - og den holder sig meget pænere på en bøjle frem for at ligge krøllet sammen i en skuffe.

• #12   5. apr 2009 Jeg har igennem tiden haft to. Den første sled jeg op på 8 mdr. Søg på dog trolli så kommer der for det meste en masse modeller frem. Ellers se pølses profil eller mit foto album der er lidt forskellige modeller

• #13   5. apr 2009 Har efterhånden gjort mig en del erfaringer med dem og har du spørgsmål til modeller skriver du bare. Så skal jeg nok hjælpe dig.

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#14   5. apr 2009 Tinna

Kan du ik selv høre det:" Den holder sig meget pænere på en bøjle...."

Det skal bruges, det bliver krøllet, beskidt osv.

*S*

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#15   5. apr 2009 Og hvorfor en klapvogn til hunde? Jeg vil virkelig godt vide det, der er intet sarkastisk i den kommentar *S*

Er det for at få hunden gratis med i de offentlige transportmidler?

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#16   5. apr 2009 nynne H

Så du siger den er til store hunde?

Jeg har intet problem med mine papilotter i skuldertaske i busser/tog, men så snart vi er ude, så ned med hunden. Så skal man slæbe den klapvogn rundt (uden baby)

Da jeg havde Bouvier, der var det 2 Bouvier og barnevogn (med barn i) i tog/busser. Aldrig noget problem., og det var altså store hunde

• #17   5. apr 2009 Anne: Jeg tænker på at den holder længere! Så jeg ikke endnu en gang skal ud og bruge 300 kr på sådan en.

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#18   5. apr 2009 Tinna

Jammen hvorfor anskaffe sig en?

Forklar mig det - tak *S*

• #19   5. apr 2009 Anne R
    når du kommer ud af toget og hunden skal ned og gå kan vel passende placere bagagen i vognen???

• #20   5. apr 2009 Anna: Hvorfor anskaffe mig en flyverdragt til min hund? Er det seriøst det du spørger om, for så vil jeg gerne at du næste gang vi får frost og snevejr går ud kun iført et håndklæde der dækker din ryg - hverken dine arme eller ben.
    Og så kan vi se hvor mange minutter du synes det er sjovt.

Silas synes bestemt ikke om det - han fryser og vil ind. Men får han sin flyverdragt på - der dækker alt pånær tisseområdet, så vil han også med ud og gå.

• #21   5. apr 2009 jeg brugte min klapvogn til min gamle pølse - det sidste år han levede kneb det med at følge med på vores gåture i skoven og eng - han elskede at komme med men kunne bare ikke holde til turen hele vejen rundt - i starten slæbte jeg ham - men da jeg har været igennem 3 diks i ryggen og en brækket nakkehvivl kunne jeg simpelthen ikke klare at komme til at gå skævt som jeg gjorde når jeg havde ham under armen. så den første klapvogn blev indkøbt brugt for lige at se hvad det var for noget og han eeeeelskede den. så kunne han gå alt det han orkede også komme op og sidde og følge med i turen. jeg sled som sagt den første op på små 8 mdr - hjulene kunne simpelthen ikke mere og dens endeligt blev da min mand bakkede hen over den. derfor købte jeg i nov en sprit ny som var en noget bedre kvalitet og havde gummihjul som kunne skiftes - desværre døde min lille skat en mdr efter og jeg solgte den derfor --- men overvejer faktisk en igen - for den var sku smart at have med når jeg var på udstillinger - eller med tog --

• #22   5. apr 2009 Nu spurgte trådstarter om hvor man kunne købe en hundeklapvogn...... og ikke om hvad i andre synes om at bruge den.......og hvis trådstarter vil have en hundeklapvogn....... så kommer det vel ikke os ved ....

Prøv at skriv hundeklapvogn i Google...... eller spørg Hundemutter.... hun vil hjælpe dig med at finde en god en...... uden at komme med negative kommentarer.... :O)

• #23   5. apr 2009 Og så lige til sidst......... JOW da...... hunden har 4 ben..... og ja... de er til at gå på.

Men vi mennesker har da 2 ben.. ( så vidt jeg da ved )..... hvorfor GÅR vi så ikke på dem... i stedet for at tage Bilen........ Bussen..... eller Toget ?

• #24   6. apr 2009 klapvognen er en genial opfindelse til hunde , tinna, nu er der jo nogen der ikke har bil men må bruge busser tog osv og hunde skal være i en taske eller andet, derfor har jeg selv klapvogn til mine 3 hunde de er næsten altid med mig os så sidder de så dejligt og godt i den de kan følge med i alt , de elsker den vogn, men jo de har 4 ben som de straks går på når vi ude af bus/tog , det kan sgu da ikke være rart for en hund at sidde i en taske... til trådstarter håber du får en klapvogn den er guld værd...

• #25   3. jun 2010 mødte en igår som havede købt sin i dyre forretningen i hvidovre centeret ..

Kommentér på:
Hundeklapvogn søges..

Annonce