{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Dødkedelige Maller..... {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en anden tråd, hvor der var en bruger, som udtalte, at vedkommende syntes, at maller var dødkedelige at se på.......

Jeg kan så sand for dyden ikke komme på en mere spændende race at se på:

http://www.youtube.com/watch?v=qre7e9z055M

http://www.youtube.com/watch?v=kcaAPhThnBM

Den kan løbe, bevæge sig enormt adræt, den er en god legekammerat, den er stærk, den er udholdende, den er alsidig i sin kunnen, den kan gå spor, den kan lave lydighed, den kan lave et stykke bidearbejde som er sindsygt dynamisk og effektivt at se på.........

Så hvordan man på NOGEN måde kan mene, at denne race er kedelig at se på, dét fatter jeg ikke.....

Jeg tror, at man skal huske at skelne mellem de hundeprogrammer ( IPO, Ph, LP, agility osv.), som man ser og selve racerne.

Ja, når man har siddet og set 15 sort/hvide border collies drøne igennem til agility, så er det da en kærkommen afveksling at se en labrador eller anden race, - men gør det border collies til kedelige hunde at se på i agility?

Ikke i min bog.

Men det kan være lidt kedeligt at sidde og se det samme program, eller den samme bane time ud og time ind med de samme typer hunde - især hvis det er meget dygtige hunde, som kan deres kram og sjældent laver fejl.

Så er det selvfølgelig altid mere underholdende og en afveksling at se på begynderhunde, som ikke er så godt trænet endnu, eller som er dårlige til détm de laver, for her vil der være mange fejl i fremvisningen/udførslen.....og det er vel altid underholdende at se lidt "falden-på-halen-komik" udfra et afvekslingssynspunkt.

Lidt på samme måde får jeg det, når der er OL i isdans. De er så ski.. dygtige alle sammen, at den eneste afveksling man til sidst får, er når der er én, som falder på halen. Ærgerligt og synd for ham/hende....men lidt mere underholdende er det da for seeren.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dødkedelige Maller.....
Kommentér på:
Dødkedelige Maller.....

Annonce