{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

hundetis indenfor vs udenfor. {{forumTopicSubject}}

Vi har lige fået min lille dreng hjem. Han er 14 uger og en fransk bulldog. Han er rigtig dejlig og god. Han har været her ca. et døgn nu og natten er gået godt osv.
Meen .. Han er vores første hund, og vi vil rigtig gerne høre jer omkring renlighed. Jeg har læst og læst, og har nogen gode ideer og osv, men men men, jeg har os læst at hvis han ikker er tryg nok endnu så tisser han ikke udenfor, men hvor længe er det normalt han ikke gør det?
Han tissede ude to gange igår, men idag vil han ikke. Jeg har været ude med ham mange gange og lang tid, og prøver forskellige ting,
men han holder sig, liiige indtil vi kommer ind for hoveddøren så tisser han. Jeg tænker det er helt normalt han er sådan i starten, jeg vil bare høre om det utryghed, eller om han bare ikke vil tisse i haven?
Jeg vil jo rigtig gerne gribe det rigtig an fra starten af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundetis indenfor vs udenfor.
  • #1   8. apr 2009 Det skal nok komme, når han falder til... Men sørg for, at det er samme sted du lukker ham ud i starten, så det er samme sted han skal tisse hver gang, indtil han bliver mere tryg... Og hver gang du kan se, at han skal til at tisse, så tager du ham stille og roligt, bære ham ud i haven... Og bliv ude indtil han har tisset... Så skal han nok lære det... Han skal bare lære, at verden ikke er så farlig... :o)

  • #2   8. apr 2009 Jeg tror i gør det rigtigt, det kan jo tage lidt tid i starten. Bare husk at rose ham rigtig godt og giv evt en lille godbid når han endelig gør det ude. Også en god idé så snart han sniffer rundt inde eller når at tisse inde at i skynder jer at bære ham ud. Hvis I har have og ikke er for sarte så bare bær ham ud OGSÅ selvom han er igang med at tisse, så må I bare tørre lidt op bagefter smiley Han vil hurtigt forstå at det der tisse noget skal foregå ude...

  • #3   9. apr 2009 Okaj, mange tak. det var dejligt med nogen råd og at høre
    at vi er på rette kurs smiley
    Det går også bedre idag end det gjorde igår, så det er godt med langsom fremgang smiley


Kommentér på:
hundetis indenfor vs udenfor.

Annonce