{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byd mig velkommen :-)
  • #1   26. dec 2004 Det har vi da gjort Bailey :o))

• #2   26. dec 2004 Er gjort :o)

• #3   26. dec 2004 Tak for jeres velkomster smiley
    Men hvordan virker pointsystemet?
    Hilsen
    Bailey & Ejerne

• #4   26. dec 2004 som du sikkert ved skal du havde 50 point for at komme ind.... Og vi herinde kan give point efter hvor mange dyster vi har vundet jeg kan feks give 10 point mens nogen måske kun kan give et, mærkeligt system men sådan er det og det gælder selvfølgelig også minus point.... Håber det var svar nok :o))

• #5   26. dec 2004 Tak, det var svar nok, og så endda forståeligt smiley
    Så må vi jo bare vente i spænding..
    Det er nogle med søde hunde, du har dig.
    Bailey har dog aldrig mødt sådan én, og hun er en dame der ellers altid er med alle vejne. Hvor mange er der af denne race?
    smiley

• #6   26. dec 2004 Tak for roserne om mine hunde. synes selvfølgelig også selv det er et par skønne piger og en dejlig race. det er en lille hund der tror den er stor og den har en meget stærk psyke, så den kræver en fast hånd selv om man ikke lige skulle tro det. Ved ikke lige hvor mange der er i Danmark, men det er da ikke en man ser på hver gadehjørne. Nu er jeg selv hundetræner og man ser da flere og flere af dem. Mit syn på jeres hunds race har også ændret sig til det positive efter jeg er blevet træner og ikke mindst denne hundeside har ændret den, men vil så sige det er ikke alle der bør havde denne race, men det gælder jo også andre hunderacer..... der nok ikke så mange online nu så det kan da godt værre i må vente lidt på at komme ind :o)))

Kommentér på:
Byd mig velkommen :-)

Annonce