3.274 visninger
|
Oprettet:
Pro-Nature hundefoder {{forumTopicSubject}}
Her her inde... Håber der er nogen der kan hjælpe mig... Jeg var i dyrhandleren i dag hvor de sagde at Pro-Nature er lige så godt som Royal Canin og endda billigere. Royal Canin betaler man for navnet nu siger han... Men min har da været rigtig glad for at få Royal Canin labrador og ser pæn ud Måske lidt for tyk, men det er labradore jo hehe. Men hvis de 2 produkter er det samme og man så kan spare penge er det da det man skal gøre hehe...
Men hvem har erfaring med det. Vil ikke bare skifte fordi det er billigere men det skal også være mindste lige så godt som Royal Canin...
HJÆLP
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.382
Det er en jungle at finde rundt i..
Hvis man kigger på indholdsfortegnelsen, så skal der efetr min mening være mest kød.. Dvs. 1 ingridiens på listen skal være kød.. Jeg går uden om produkter med oksekød.
Der skal ikke være overvældende meget korn.. Og slet ingen hvede i.. Vær obs på at ris kan stå som kornprodukt, og ris er faktisk godt.
Jeg kender ikke Pro nature, så den kan jeg ikke sige meget om..
Det er også mit indtryk at RC er blevet et navn man betaler for, og de laver en masse fine reklamer (som forbrugeren betaler) og en masse popsmarte specialprodukter..
Men det er bare min mening.. Hvis hunden fungerer godt på RC, så er der vel ingen grund til at skifte ?
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 145 Svar: 647
Men ja kan klart anbefale pronature..
Pro-Nature hundefoder