{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.274 visninger | Oprettet:

Pro-Nature hundefoder {{forumTopicSubject}}

Her her inde... Håber der er nogen der kan hjælpe mig... Jeg var i dyrhandleren i dag hvor de sagde at Pro-Nature er lige så godt som Royal Canin og endda billigere. Royal Canin betaler man for navnet nu siger han... Men min har da været rigtig glad for at få Royal Canin labrador og ser pæn ud Måske lidt for tyk, men det er labradore jo hehe. Men hvis de 2 produkter er det samme og man så kan spare penge er det da det man skal gøre hehe...

Men hvem har erfaring med det. Vil ikke bare skifte fordi det er billigere men det skal også være mindste lige så godt som Royal Canin...

HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pro-Nature hundefoder
  • #1   15. apr 2009 Der findes rigtig mange gode mærker på markedet..
    Det er en jungle at finde rundt i..
    Hvis man kigger på indholdsfortegnelsen, så skal der efetr min mening være mest kød.. Dvs. 1 ingridiens på listen skal være kød.. Jeg går uden om produkter med oksekød.
    Der skal ikke være overvældende meget korn.. Og slet ingen hvede i.. Vær obs på at ris kan stå som kornprodukt, og ris er faktisk godt.

Jeg kender ikke Pro nature, så den kan jeg ikke sige meget om..
    Det er også mit indtryk at RC er blevet et navn man betaler for, og de laver en masse fine reklamer (som forbrugeren betaler) og en masse popsmarte specialprodukter..
    Men det er bare min mening.. Hvis hunden fungerer godt på RC, så er der vel ingen grund til at skifte ?

• #2   15. apr 2009 Vi bruger pronature og er fuldt ud tilfredse.. Pronature bruger ikke penge på reklamer og tester der foder konstant for at sikre kvaliteten.. Hvad jeg har fået afvide så kan man ikke sammenligne pronature med royal canin men du kan sammenligne pronature og 1st choice .. Vi var ikke tilfredse med foderet fra royal canin og gider heller ikke betale for deres mange reklamer.. Hvad jeg har forstået er det også pronature som har med ziwipeak at gøre og er noget så rent som det kan være..
    Men ja kan klart anbefale pronature..

Kommentér på:
Pro-Nature hundefoder

Annonce