2.309 visninger
|
Oprettet:
Parring af lille hund, Hvornår? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg vil så gerne have hvalpe på min tæve, men hun er for ung endnu, hun er 5 måneder. En blandning mellem en pomeranian og en papillon.
Hvor gammel skal en hunhund være før det er ok at få hvalpe på hende?
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 422
Jeg synes hun skal have hvalpe fordi at hun er en kanon hund med et godt og kærligt sind.
Ja jeg har styr på de fleste ting, men jeg skal have styr på det hele inden jeg begynder at parre hende. Og ja, penge skal der også være styr på, hvis det nu skulle ende med kejsersnit!. Min hund skal parres med en pomeranian, jeg har ikke i sinde at blande med en helt trejde!
Jeg beholder selv en hvalp, og skulle der komme flere som ikke lige kan sælges, jamen så er de under mine vinger, indtil de rigtige ejer er fundet. Jeg sælger ikke til hvem som helst når det handler om dyr.
apr 2008
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.752
Derud over skal du tænke godt over hvad det er du sætter til verden, der er pt så mange blandingshvalpe til salg at markedet er mættet - og rigtig mange af dem ender på internat fordi de er impulskøb folk ikke lige har tid til alligevel, men de er jo såååå søde som hvalpe
apr 2008
Jeg er klar over hvad jeg går ind til, og vil indstille mig 110 % på det, når tiden er inde.. Jeg er nået ind til min hund, og vi er meget knyttet til hinanden, derfor kan jeg allerede nu sige hvordan hendes sind er og vide det resten af hendes liv.. Vi er som be1 og be2, uadskillige og lige stædige
Jeg vil også vælge mine hvalpes fremtid med omhu, for mig betyder det intet at vente på den rette, jeg ved når den rette ejer viser sig for mine hvalpe, og igen, så vil jeg ikke sælge til hvem som helst.
Så folkens, jeg er ikke desparat, og vælger med omhu. Det er trods alt levende dyr vi har med at gøre
Igen tusind tak for jeres svar
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.910
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Så vent til hunden er min. 2 år. og brug i stedet tiden på at teste for alle relavante sygdomme i racerne, på at læse om opdræt og hvalpepasning, og på at sætte sig ind i købelov.
Parring af lille hund, Hvornår?