{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring af lille hund, Hvornår?
  • #1   20. apr 2009 Hun skal heller ikke have hvalpe endnu. Der skal gå lang tid endnu.
    Jeg synes hun skal have hvalpe fordi at hun er en kanon hund med et godt og kærligt sind.
    Ja jeg har styr på de fleste ting, men jeg skal have styr på det hele inden jeg begynder at parre hende. Og ja, penge skal der også være styr på, hvis det nu skulle ende med kejsersnit!. Min hund skal parres med en pomeranian, jeg har ikke i sinde at blande med en helt trejde!
    Jeg beholder selv en hvalp, og skulle der komme flere som ikke lige kan sælges, jamen så er de under mine vinger, indtil de rigtige ejer er fundet. Jeg sælger ikke til hvem som helst når det handler om dyr.

• #2   20. apr 2009 Tak for jeres svar

• #3   20. apr 2009 Du skriver at hun er 5 måneder og at hun skal have hvalpe fordi hun er en sød hund med et dejligt sind - men det er alle hvalpe altså - og det er så ikke ensbetydende med at det er noget der varer ved

Derud over skal du tænke godt over hvad det er du sætter til verden, der er pt så mange blandingshvalpe til salg at markedet er mættet - og rigtig mange af dem ender på internat fordi de er impulskøb folk ikke lige har tid til alligevel, men de er jo såååå søde som hvalpe

• #4   20. apr 2009 Tak for jeres nye svar smiley
    Jeg er klar over hvad jeg går ind til, og vil indstille mig 110 % på det, når tiden er inde.. Jeg er nået ind til min hund, og vi er meget knyttet til hinanden, derfor kan jeg allerede nu sige hvordan hendes sind er og vide det resten af hendes liv.. Vi er som be1 og be2, uadskillige og lige stædige smiley
    Jeg vil også vælge mine hvalpes fremtid med omhu, for mig betyder det intet at vente på den rette, jeg ved når den rette ejer viser sig for mine hvalpe, og igen, så vil jeg ikke sælge til hvem som helst.
    Så folkens, jeg er ikke desparat, og vælger med omhu. Det er trods alt levende dyr vi har med at gøre smiley
    Igen tusind tak for jeres svar

• #5   20. apr 2009 nej, beklager - det bliver jeg nødt til at kommentere... du kan ikke - fuldstænidgt ligegyligt hvilket forhold til din hund - forudsige hvordan hun bliver som voksen... hun er endnu ikke kønsmoden, hun er stadig en baby... du kan gisne, og måske har du ret, men du kan ikke sige at du ved hvordan hun bliver...

• #6   20. apr 2009 Hunde gennemgår udviklingsperioder og uanset race ligger disse nogen lunde fast tidsmæssigt. Den psysiske kønsmodning ligger omkring 22 måneders alderen - og før hunden har været gennem denne, kan man ikke konkludere noget som helst på hvordan dens temperament ender med at være.
    Så vent til hunden er min. 2 år. og brug i stedet tiden på at teste for alle relavante sygdomme i racerne, på at læse om opdræt og hvalpepasning, og på at sætte sig ind i købelov.

Kommentér på:
Parring af lille hund, Hvornår?

Annonce