1.181 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Fox terrier info + pris ved dyrlæge Fox terrier info + pris ved dyrlæge

Jeg kan simpelthen ikke finde noget ordentlig info om den race på internettet??
Har i dag købt en 4-5 mdr gammel hvalp af blandingen foxterrier og Jack russel terrier, og vil nu egentlig gerne have lidt info om den race (Er vokset op med en fox terrier/dansk svensk gårdhund, men vil gerne vide mere)

Hun skal vaccineres og chippes og et sundhedstjek nu jeg er der - nogle der har et bud på hvad det koster? (Ringer til dyrlægen i morgen tidlig..)

Håber meget på hjælp smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet fungerer ikke – skylleknap giver kun lidt vand 880 kr.
  • Udskiftning af 4-5 mursten i facade på hus og lidt fuge reparation 2.000 kr.
  • Throw trash 600 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fox terrier info + pris ved dyrlæge
  • #1   26. apr 2009 Går ind på www.dtk.dk og søg på racerne.
    Ved ikke hvad chippen koster men vac. ca. 400 kr

• #2   26. apr 2009 Helle R: Der har jeg været inde, og synes ikke rigtig at det hjælper mig, der står jo bare hvordan hunden skal se ud (regner med at du mener: (link fjernet)

Okay, så blev jeg det klogere smiley

• #3   26. apr 2009 Ja, undskyld det var mig der var for hurtigt.

Hvis du går ind under racerne, er der nogle links prøv at se på dem der er også til opdrættere.

Kan godt se der ikke står lige så meget som under min race

• #4   26. apr 2009 Nej, det er rigtigt smiley
    Men har da også fundet ud af lidt smiley

• #6   26. apr 2009 Nedenstående er kopieret fra: http://209.85.229.132/search?q=cache:OGdNWk8zRFQJ: www.hunde-forum.dk/debat/3219-foxterrier-dansk-svensk-gardhund-eller-j-p-russel-terrier.html+foxterrier&cd=7&hl=da&ct=clnk&gl=dk&client=firefox-a

' 'Det er en LIVSNYDER af største kaliber!!! Den vil ikke gå glip af noget.
    Derfor besidder den ikke en schæfers udmygende sind med hensyn til træning - hvis ikke det er spændende og hvis vi hele tiden skal lave det samme så jeg keder mig - så kan jeg da finde på noget spændende selv!!!
    MEN.....den kan sagtens lære både lydighed og agility men det kræver en dygtig og spændende leder der kan fastholde hundens opmærksomhed.

Som opdrætter af Glathåret Fox Terrier kan jeg kun anbefale denne skønne udadvendte glad familiehund som elsker det aktive liv du kan tilbyde.

Jack og Parson er nok lidt mere aktive men alt er relativt.
    DS er ikke en terrier men stammer fra pinsher familien den er derfor også meget anderledes end foxén i sin udforming. Foxén kendetegnes ved sit lange smalle hoved med sine øre højtansat i kip - der giver det årvånge og frække udseende. Den er kort i ryggen og halen er højtansat, dette samtidig med at den går "højt på tæer" i modsætning til DS som træder mere ned på poten, giver et flot selvsikkert udtryk. Forskellen i temperament kan give sig udtryk i at hvis der er noget nyt vil en fox undersøge det hvorimod DS vil være mere afventende. DS kan måske være mere gemytlig da den ikke bestrider jagtgenet som FOXén - men jeg har dog ikke noget problem med nogle af mine i forhold til møde med andre hunde.

Besøg vores hjemmeside og lær mere om den glathåret Fox Terrier.
    Foxingdanekennel

Når du er aktiv er foxén aktiv når du falder til ro falder den til ro - hvis den er velstimuleret.
    Det er en herlig udadvendt hund som elsker alle mennesker!! ''

• #7   26. apr 2009 camilla K - det er glathåret smiley

• #8   26. apr 2009 ~ Ninna-Oline ~ : Tak smiley Det passer faktisk ganske udemærket på hende - det med at være aktiv/slappe af smiley Ligenu sover hun i kurven, mens jeg slapper af ved computeren smiley

• #9   26. apr 2009 Oki....*S*

Kommentér på:
Fox terrier info + pris ved dyrlæge

Annonce